Gå til innhold

Bose QC35 "fryser seg"


AK47

Anbefalte innlegg

Jeg har Bose QC35 hodetelefoner som jeg er ganske så fornøyd med. Perfekt til mitt bruk med mye reising. Men jeg har fått et problem som nylig dukket opp for andre gang under bruk. Jeg har den koblet opp mot mobilen (Samsung Galaxy S7), og mens jeg lytter blir det plutselig stopp. Støydempingen er aktiv, men ingen lyd. Jeg prøver å slå av, men lampen som indikerer at den står på lyser fortsatt grønt. Har etter begge gangene funnet ut at eneste løsning er å sette hodetelefonene på lading igjen. Bare noen sekunder er nok, men da er den tilbake og kan brukes igjen. Dette har skjedd to ganger, og relativt lett å løse, men ekstra bittert om man sitter på en lengre flyreise og ikke har denne redningsmuligheten.

Noen andre med samme erfaring? Har jo tross alt betalt nesten 4000 kroner for hodetelefonene. Bør jeg da forvente noe som fungerer bedre? Garantisak?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har Bose QC35 hodetelefoner som jeg er ganske så fornøyd med. Perfekt til mitt bruk med mye reising. Men jeg har fått et problem som nylig dukket opp for andre gang under bruk. Jeg har den koblet opp mot mobilen (Samsung Galaxy S7), og mens jeg lytter blir det plutselig stopp. Støydempingen er aktiv, men ingen lyd. Jeg prøver å slå av, men lampen som indikerer at den står på lyser fortsatt grønt. Har etter begge gangene funnet ut at eneste løsning er å sette hodetelefonene på lading igjen. Bare noen sekunder er nok, men da er den tilbake og kan brukes igjen. Dette har skjedd to ganger, og relativt lett å løse, men ekstra bittert om man sitter på en lengre flyreise og ikke har denne redningsmuligheten.

Noen andre med samme erfaring? Har jo tross alt betalt nesten 4000 kroner for hodetelefonene. Bør jeg da forvente noe som fungerer bedre? Garantisak?

 

 

Jeg ville lastet ned Bose updater på PC/MAC og forsøkt å oppdatere programvaren i hodetelefonen. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Takker, da har jeg oppdatert til 1.06, så får vi se om det hjelper

 

Løste det problemet? 

 

Det er litt vanskelig å si ennå, headsettet har fryst seg med lange mellomrom, men håper det er borte nå. Visste faktisk ikke at det kunne oppgraderes, og jeg håper det hjelper :)

Lenke til kommentar

 

 

Takker, da har jeg oppdatert til 1.06, så får vi se om det hjelper

 

Løste det problemet? 

 

Det er litt vanskelig å si ennå, headsettet har fryst seg med lange mellomrom, men håper det er borte nå. Visste faktisk ikke at det kunne oppgraderes, og jeg håper det hjelper :)

 

 

 

Om det ikke skulle fungere så kan du slette enhetene fra hodetelefonen. Står i manualen. Deretter koble opp telefonen på nytt. 

 

Bose utgir firmware/programvare til hodetelefonene for at de fortløpende skal støtte nye mobiler som kommer på markedet. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...