insomeseriousproblems Skrevet 23. november 2016 Del Skrevet 23. november 2016 Jeg skjønner det delvis i konkurranse sammenheng, men kan ikke fatte hvorfor det ikke er lovlig for personer utenfor sirkuset. Jeg har aldri dopet meg eller prøvd f.eks testo tilskudd, men jeg ser jo klare fordeler med det i enkelte sammenhenger. Videre tenker jeg at om man klarer å regulere det og bruke f.eks testo-tilskudd forsvarlig, så vil jo det ha nesten bare fordeler for kroppen. eller tar jeg helt feil her?Noen som har gjort seg opp lignende tanker om akkurat dette? Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 23. november 2016 Del Skrevet 23. november 2016 (endret) Nei, det er nesten bare ulemper. I noen få tilfeller så får man testosteron av legen og det er ikke særlig fler enn de som får av legen som har nytte av det. Edit; Legge ved litt mat kanskje http://www.everydayhealth.com/mens-health/the-myth-of-too-much-testosterone.aspx Så får Gooooogle litt selv Endret 23. november 2016 av SlikGårNoDagan Lenke til kommentar
Clarus Skrevet 23. november 2016 Del Skrevet 23. november 2016 Hadde vært fair det men mye doping er enten garantert farlig eller uten testing over tid, forsøksgrupper osv og da tvinger man utøvere til å risikere helse for å vinne og det er vel hovedargumentet mot? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå