wichtom Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 har killa mitt neo hovedkort....har lagt all hardwaren over på et annet...booter opp,,,men får en feilmeld... ntdlr mangler... trykk ctlr+alt+ delete..for å starte på nytt...noen som kan tenke seg hva det er??? Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Enten har du klart å ødelegge disken din, eller så er det det at windows ikke finner boot-sektor pga. HK-bytte. Lenke til kommentar
Devil-Teddy Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Instaler windows på nytt, har fått den feilen mange ganger når jeg har Overklokket minne.... Lenke til kommentar
wichtom Skrevet 29. november 2003 Forfatter Del Skrevet 29. november 2003 Enten har du klart å ødelegge disken din, eller så er det det at windows ikke finner boot-sektor pga. HK-bytte. ntldr var det vist...men,,,burde få boota fra win cdn da?...går ikke det heller Lenke til kommentar
wichtom Skrevet 29. november 2003 Forfatter Del Skrevet 29. november 2003 Instaler windows på nytt, har fått den feilen mange ganger når jeg har Overklokket minne.... har ikke klokka minnet...men prøver igjen... Lenke til kommentar
P4niX Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Enten har du klart å ødelegge disken din, eller så er det det at windows ikke finner boot-sektor pga. HK-bytte. ntldr var det vist...men,,,burde få boota fra win cdn da?...går ikke det heller Sikker på at du har satt PCen til å prøve å bote fra cd-rom før HD da? Lenke til kommentar
wichtom Skrevet 29. november 2003 Forfatter Del Skrevet 29. november 2003 Enten har du klart å ødelegge disken din, eller så er det det at windows ikke finner boot-sektor pga. HK-bytte. ntldr var det vist...men,,,burde få boota fra win cdn da?...går ikke det heller Sikker på at du har satt PCen til å prøve å bote fra cd-rom før HD da? jada....etter 3 ganger så innstaleres windows igjen Lenke til kommentar
wichtom Skrevet 29. november 2003 Forfatter Del Skrevet 29. november 2003 sitter på kjerringas pc....nå har hun mere digg hovedkort en meg... hun har 875 neo .. og jeg måtte ta tiltakke med asus p4bwm..foreløpig Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Du bør forresten endre siggen din... Lenke til kommentar
wichtom Skrevet 29. november 2003 Forfatter Del Skrevet 29. november 2003 Du bør forresten endre siggen din... ja... du sier noe...hehe Lenke til kommentar
vdo Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 jeg og pleier å få denne feilen, og etter uendelig mange reinstalasjoner av windows så prøvde jeg å dra ut kontakta til psu, og dette funka, det kunne skje opptil flere ganger om dagen, så jeg ble litt lei kan du jo si. Lenke til kommentar
WipeOut! Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Kan hvere at boot disken din er slave, altså at den er hdd 1. Da må du ha hdd 1 som first boot i bios ikke hdd 0. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå