Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Spørsmål om Opel Astra H GTC

STLCHZ

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har selv stort sett bare hatt Opel siden jeg tok lappen. 6,5 år siden. 

Har aldri opplevd at noen av de for eksempel har stoppet under kjøring o.l

Skiftet vanlige slitedeler. 

Den på annonsen ser velholdt ut. Har ikke fulgt med så mye på bilpriser det siste året. Den har en del utstyr som trekker opp prisen. Blandt annet xenonlys. Den har komplett servicehistorikk, det er et pluss. Ikke alle som tar dokumentert service på sine 9 år gamle biler. 

Mitt tips er å prøvekjøre flere forskjellige biler i den prisklassen du har tenkt. Uansett hvilken bil du går for så vil jeg og anbefale deg å ha rundt 10 tusen tilgjengelig om det skulle skje noe uforutsett. 

Lenke til kommentar

Har selv stort sett bare hatt Opel siden jeg tok lappen. 6,5 år siden. 

Har aldri opplevd at noen av de for eksempel har stoppet under kjøring o.l

Skiftet vanlige slitedeler. 

Den på annonsen ser velholdt ut. Har ikke fulgt med så mye på bilpriser det siste året. Den har en del utstyr som trekker opp prisen. Blandt annet xenonlys. Den har komplett servicehistorikk, det er et pluss. Ikke alle som tar dokumentert service på sine 9 år gamle biler. 

Mitt tips er å prøvekjøre flere forskjellige biler i den prisklassen du har tenkt. Uansett hvilken bil du går for så vil jeg og anbefale deg å ha rundt 10 tusen tilgjengelig om det skulle skje noe uforutsett. 

Får mest sannsynlig ikke prøvekjørt neste bilen jeg kjøper siden jeg bor i troms og utvalget av biler dårlig, men siden den blir solgt med 1 år garanti er man jo ganske sikker, men høres lurt ut og ha en god del penger liggende i tilfelle. Om jeg får en god deal på frakt og piggdekk så blir jeg mest sannsynlig å gå for den :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Hadde en GTC (05-modell) selv i 3 år, etter det har bror min hatt den i 2 år.
Riktignok 1.6 liter bensin i den bilen, men den har vært helt feilfri i vårt eie, eneste vi har hatt av utgifter på den er regelmessig oljeservice, byttet en pære og byttet bremseklosser på alle 4 hjulene.

Godt mulig det er bare flaks, sånn rent statistisk sett, så er Opel litt under midt-på-treet i forhold til driftsikkerhet. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...