Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Arsenal - P$G

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fyfaen for en pinlig opptreden av Arsenal. Et ran at det står 1-1.

Btw, hva er poenget med Giroud på banen om kuksugerne ikke klarer å treffe på ett fuckings innlegg på 45 minutter? Får aids av å se Jenkinson, Alexis, Gibbs etc slå horrible innlegg gang på gang.

Ingenting sjokkerende med dette. Skjer hvert eneste år. Ser bra ut en kort stund og så kollapser laget fullstendig.

Nå har Arsenal heldigvis ganske OK program resten av året og har litt mulighet til å spille seg i form.

Lenke til kommentar

Lol, nei. PSG har styrt kampen. Arsenal har knapt rørt ballen. Presset og midtbanen til PSG dominerer kampen. Özil og Ramsey er meget svake.

PSG har skapt NADA. De har fem skudd, ingen av dem var farlige, minus målet. Ballen har stort sett vært på PSG sin banehalvdel.

Endret av MartinF
Lenke til kommentar

Men det er jo faktisk skikkelig ille med sånn filming. Det ødelegger sporten vår. Da Ashley Young holdt på med det klarte jeg ikke glede meg over å ha han i startoppstillinga til United i lang tid. Og å se en så god spiller som Sanchez dive så ekstremt svir i trynet. 

EDIT: Gjelder Cavani og Ramsey også. Latterlig

Endret av Snikpellik
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Men det er jo faktisk skikkelig ille med sånn filming. Det ødelegger sporten vår. Da Ashley Young holdt på med det klarte jeg ikke glede meg over å ha han i startoppstillinga til United i lang tid. Og å se en så god spiller som Sanchez dive så ekstremt svir i trynet. 

EDIT: Gjelder Cavani og Ramsey også. Latterlig

Falle når det er kontakt ≠ Filming.

EDIT: Er ikke noe tvil om at det var kontakt der. Når du allerede er på etterskudd i vendingen sånn, så er det nesten klin umulig å holde balansen. https://my.mixtape.moe/bdqzjd.mp4

Endret av MartinF
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...