Benbjo Skrevet 23. november 2016 Del Skrevet 23. november 2016 Latterlig billig straffe. Flaut av Alexis Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 23. november 2016 Del Skrevet 23. november 2016 Pause. Elendig omgang, ingen av lagene imponerer at all. Elendig dømming over hele linja var det også. Håper de neste 45 blir mye bedre. Vi har all verden til muligheter for å vinne denne kampen. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 23. november 2016 Del Skrevet 23. november 2016 Det der er straffe, si hva du vil. 2 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 23. november 2016 Del Skrevet 23. november 2016 Latterlig billig straffe. Flaut av Alexis 2 Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 23. november 2016 Del Skrevet 23. november 2016 Latterlig billig straffe. Flaut av Alexis 2 Lenke til kommentar
Erlend R B Skrevet 23. november 2016 Del Skrevet 23. november 2016 Det der er straffe, si hva du vil. I dag er jeg enig Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 23. november 2016 Forfatter Del Skrevet 23. november 2016 Fyfaen for en pinlig opptreden av Arsenal. Et ran at det står 1-1. Btw, hva er poenget med Giroud på banen om kuksugerne ikke klarer å treffe på ett fuckings innlegg på 45 minutter? Får aids av å se Jenkinson, Alexis, Gibbs etc slå horrible innlegg gang på gang. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 23. november 2016 Del Skrevet 23. november 2016 Fyfaen for en pinlig opptreden av Arsenal. Et ran at det står 1-1. Seriøst? PSG har vært grusomt svake de og. 1-1 er helt fair. 1 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 23. november 2016 Del Skrevet 23. november 2016 Latterlig billig straffe. Flaut av Alexis Du sa det sjøl... Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 23. november 2016 Del Skrevet 23. november 2016 Jeg sa den var billig ja. Men flaut av Alexis? Har sett situasjonen fra flere vinkler nå, og det er kontakt. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 23. november 2016 Forfatter Del Skrevet 23. november 2016 Fyfaen for en pinlig opptreden av Arsenal. Et ran at det står 1-1. Seriøst? PSG har vært grusomt svake de og. 1-1 er helt fair. Lol, nei. PSG har styrt kampen. Arsenal har knapt rørt ballen. Presset og midtbanen til PSG dominerer kampen. Özil og Ramsey er meget svake. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 23. november 2016 Del Skrevet 23. november 2016 Fyfaen for en pinlig opptreden av Arsenal. Et ran at det står 1-1. Btw, hva er poenget med Giroud på banen om kuksugerne ikke klarer å treffe på ett fuckings innlegg på 45 minutter? Får aids av å se Jenkinson, Alexis, Gibbs etc slå horrible innlegg gang på gang. Ingenting sjokkerende med dette. Skjer hvert eneste år. Ser bra ut en kort stund og så kollapser laget fullstendig. Nå har Arsenal heldigvis ganske OK program resten av året og har litt mulighet til å spille seg i form. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 23. november 2016 Del Skrevet 23. november 2016 (endret) Lol, nei. PSG har styrt kampen. Arsenal har knapt rørt ballen. Presset og midtbanen til PSG dominerer kampen. Özil og Ramsey er meget svake. PSG har skapt NADA. De har fem skudd, ingen av dem var farlige, minus målet. Ballen har stort sett vært på PSG sin banehalvdel. Endret 23. november 2016 av MartinF Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 23. november 2016 Del Skrevet 23. november 2016 Jeg sa den var billig ja. Men flaut av Alexis? Har sett situasjonen fra flere vinkler nå, og det er kontakt. Hjelper veeeeldig til. Hater når spillere detter som en sekk med en gang de kjenner en tå på sin egen tå. Ser så dumt ut. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 23. november 2016 Del Skrevet 23. november 2016 (endret) Men det er jo faktisk skikkelig ille med sånn filming. Det ødelegger sporten vår. Da Ashley Young holdt på med det klarte jeg ikke glede meg over å ha han i startoppstillinga til United i lang tid. Og å se en så god spiller som Sanchez dive så ekstremt svir i trynet. EDIT: Gjelder Cavani og Ramsey også. Latterlig Endret 23. november 2016 av Snikpellik 1 Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 23. november 2016 Del Skrevet 23. november 2016 Cavani skulle forøvrig vært utvist. Horribel dommer som faen ikke får med seg en dritt. Håper mustafi knuser Cavani i 2.omgang. 1 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 23. november 2016 Del Skrevet 23. november 2016 (endret) Men det er jo faktisk skikkelig ille med sånn filming. Det ødelegger sporten vår. Da Ashley Young holdt på med det klarte jeg ikke glede meg over å ha han i startoppstillinga til United i lang tid. Og å se en så god spiller som Sanchez dive så ekstremt svir i trynet. EDIT: Gjelder Cavani og Ramsey også. Latterlig Falle når det er kontakt ≠ Filming. EDIT: Er ikke noe tvil om at det var kontakt der. Når du allerede er på etterskudd i vendingen sånn, så er det nesten klin umulig å holde balansen. https://my.mixtape.moe/bdqzjd.mp4 Endret 23. november 2016 av MartinF Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 23. november 2016 Del Skrevet 23. november 2016 HVA I HELVETE KOSCIELNY?! Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 23. november 2016 Del Skrevet 23. november 2016 Fullt fortjent!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå