Stroyer Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Er det ikke moderatorer i dette forumet? 90 % av innleggene som er skrevet til nå er jo offtopic! Ville bare skrive en reaksjon på det. Har dessverre ingen løsning på problemet. Skulle det likevel vise seg at det finner fornuftige moderatorer her, så slettes denne posten sammen med de fleste andre i denne tråden. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Er det ikke moderatorer i dette forumet? 90 % av innleggene som er skrevet til nå er jo offtopic! Bevis det! Det er moddiser innom her, som i alle andre kategorier. Er det noe du vil syte om, kan du vel bare sende en varsel til mod, slik at du får det sånn du vil. Denne posten har hele tiden handlet om hva man synes om lyd på hjemmesider, og hvis du ikke har forstått det; ja da er det ditt problem. God! Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Er det ikke moderatorer i dette forumet? 90 % av innleggene som er skrevet til nå er jo offtopic!Ville bare skrive en reaksjon på det. Har dessverre ingen løsning på problemet. Skulle det likevel vise seg at det finner fornuftige moderatorer her, så slettes denne posten sammen med de fleste andre i denne tråden. Synes ditt eget innlegg var nokså offtopic, jeg. Du hadde visst ingenting fornuftig å si, hadde du vel? Nesten alt i denne tråden har vært mer eller mindre ontopic ... Selvfølgelig er det moddiser innom. Moddiser er ikke til for å skrive 1000 poster daglig. Her på forumet er deres jobb å lese gjennom og avgjøre hva som kan godtas, slik at HW.no kan unngå søksmål og alt annet. Tydeligvis har de godtatt denne tråden slik den er. Skal du klage, gå til moderatorene og ikke til oss! Lenke til kommentar
Star Skrevet 30. november 2003 Forfatter Del Skrevet 30. november 2003 hehe... jeg som har satt i gang hele bråket her Lenke til kommentar
enden Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Jeg er med i AMF vis jeg får lov AMF er i oppstartfasen enda. Det er vel PoleCat som administrer, så pm han du Lenke til kommentar
zZzZz Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 trodde man kunne spille av midi filer, dette tar jo liten plass... men men Det var dette jeg kommenterte. At boy2star foreslo midi mens trådstarter ville ha noe annet enn midi Okei, daså Lenke til kommentar
Stroyer Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Synes ditt eget innlegg var nokså offtopic, jeg.Du hadde visst ingenting fornuftig å si, hadde du vel? Nei, jeg var/er like offtopic selv *tar selvkritikk* Jeg synes bare det ble litt avsporing med hensyn til denne stakkars fyren som ville ha tak i lyd på nettsiden sin. Er like fult imot lyd på nettsider som de fleste av dere andre, så lenge man ikke slår på lyden selv. Heldigvis var det akkurat en slik på/av-funksjon "Star" veldig gjerne ville ha. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Synes ditt eget innlegg var nokså offtopic, jeg.Du hadde visst ingenting fornuftig å si, hadde du vel? Nei, jeg var/er like offtopic selv *tar selvkritikk* Jeg synes bare det ble litt avsporing med hensyn til denne stakkars fyren som ville ha tak i lyd på nettsiden sin. Er like fult imot lyd på nettsider som de fleste av dere andre, så lenge man ikke slår på lyden selv. Heldigvis var det akkurat en slik på/av-funksjon "Star" veldig gjerne ville ha. [offtopic] Hvorfor har du endra navn i quoten? [/off-topic] Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Har litt lyst og ha noe annet enn en liten midi fil eller en kort wav. fil. Legg merke til "annet"... Legg heller inn masse bra lesestoff og et fett design Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Det som går ann er å lage en kontroller á la den du finner på Tidy Store... og hvis du lurer på hva slags format du bør bruke, så er nok de tre beste alternativene .mp3(helst under 96kbps bitrate for minst størrelse), .ogg, eller .wma... på siden jeg linker til over så er det en flash kontroller som er brukt, og ganske dårlig kvalitet på musikken, men du får i hvertfall musikk som folk kan skru av og på... en side du bør prøve å unngå å etterligne er Nordstrandsgutta... den er helt forferdelig! musikken er i hvertfall helt opp i det stedet der det aldri er lys! Lenke til kommentar
Gilbert Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 fast reply... alt kan være bra til sitt formål. ingen ting som sier at musikk er tabu på hjemmesider. poenget er hvordan det brukes. sjekk ut denne linken, synes det er et godt eksempel på god bruk av lyd, som utdyper det visuelle. Og hvis lyden er i veien, er det en hendig av-på funksjon. tror flash er tingen, midi er jo urgammelt... Lenke til kommentar
Star Skrevet 2. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2003 (endret) en side du bør prøve å unngå å etterligne er Nordstrandsgutta... den er helt forferdelig! musikken er i hvertfall helt opp i det stedet der det aldri er lys! irriterende Endret 2. desember 2003 av Star Lenke til kommentar
enden Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 fjartan: Synes ikke lyuden gjorde noe for siden jeg. Den var ikke plagsom, og det var godt gjennomført, men de kunne like gjerne ha droppet lyden og spart antall Kb. Siden hadde ikke blitt noe værre Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 en side du bør prøve å unngå å etterligne er Nordstrandsgutta... den er helt forferdelig! musikken er i hvertfall helt opp i det stedet der det aldri er lys! irriterende JEEEZUZZ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå