Star Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Har litt lyst og ha noe annet enn en liten midi fil eller en kort wav. fil.. Finnes det ikke noe som kan omkode musikk til et format som tar liten plass, trenger ikke være enorm kvalitet, men slik at man kan høre litt mer en 3 sekund iallefall:) Real audio, aiff, au går jo an og bruke.. noe som er brukbart, og som bruker lite plass? finnes det da omformingsprogrammer fra mp3 eller wav? Finnes det skript som kan kjøre små lydfiler, litt større e.l? Takk hvis noen gidder å svare... star* Lenke til kommentar
enden Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 (endret) Har litt lyst Den lysten skal du bare kvele. det er lite som er mer irriterende enn lyd på web. Ellers mener jeg at du kan bruke mp3. Skal forhøre emg med en kamerat Endret 29. november 2003 av enden Lenke til kommentar
Star Skrevet 29. november 2003 Forfatter Del Skrevet 29. november 2003 Takk Skal være i diskret, av/på form Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Det beste vil kanskje å ha det i flashform. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Musikk på websider er men om du absolutt vil er flash et bra alternativ. Lenke til kommentar
PT Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Musikk på websider er "tha über lukke-vinduet-mekanismen". Vær så snill, du vil egentlig ikke ha musikk på siden din. Lenke til kommentar
enden Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Musikk på websider er men om du absolutt vil er flash et bra alternativ. Mulig at vi må starte Anti Music Force i tillegg til UFC Star: told ya so. Jobber hardt med å få tak i kameraten min... Driver med manuell brute force på hjemmesiden hans (har glemt passordet) Lenke til kommentar
OeO Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 trodde man kunne spille av midi filer, dette tar jo liten plass... men men Lenke til kommentar
enden Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Har litt lyst og ha noe annet enn en liten midi fil eller en kort wav. fil.. Legg merke til bruken av ordet annet... Lenke til kommentar
Lucifer 666 Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Har litt lyst Den lysten skal du bare kvele. det er lite som er mer irriterende enn lyd på web. Ellers mener jeg at du kan bruke mp3. Skal forhøre emg med en kamerat Helt enig. Verste som finns... Du må ikke finne på å legge til lyd. Hvertfall ikke automatisk Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 enig med resten her, automatisk musikk er ikke bra. vil støtte AMF!! Lenke til kommentar
zZzZz Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 (endret) Det går ikke an å si at lyd på web er fælt. F.eks. så er jo halve vitsen med at et undergrunnsband har websider, er jo at det skal være mulig å få høre musikken deres. Men jeg mener helt klart at - på bandsider eller ikke - så bør musikken ikke starte automatisk, men ved at man trykker på play e.l. Flash er vel et greit alternativ, men jeg liker absolutt ikke koden som den spyr ut... Jeg bruker et program som jeg fikk gratis, 3D Flash Animator, og når jeg legger ut flash på noen sider, er det den eneste grunnen til at jeg ikke får siden w3-validert.. [off topic] Har litt lyst og ha noe annet enn en liten midi fil eller en kort wav. fil..Legg merke til bruken av ordet annet... [/off topic]Mulig at jeg driter meg ut nå, men jeg ser ikke noe feil i bruken av "annet", men derimot av "og"-en, som skulle vært byttet ut med "til å". Endret 29. november 2003 av zZzZz Lenke til kommentar
enden Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 trodde man kunne spille av midi filer, dette tar jo liten plass... men men Det var dette jeg kommenterte. At boy2star foreslo midi mens trådstarter ville ha noe annet enn midi Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Musikk bør finnes som seperate downloads i mp3-format, aldri "integrert" i websiden. Om man absolutt må ha musikk, bør den ikke begynne automatisk.. som alle (vel, ikke alle, men de fornuftige) sier, musikk i websider = alt+f4 / høyreklikk + L-gesture. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Musikk bør finnes som seperate downloads i mp3-format, aldri "integrert" i websiden. Om man absolutt må ha musikk, bør den ikke begynne automatisk.. som alle (vel, ikke alle, men de fornuftige) sier, musikk i websider = alt+f4 / høyreklikk + L-gesture. Helt enig. Og om du i tillegg har Winampen svivende i bakgrunnen, blir det jo bare enda verre. Som regel er ikke stopp knappen det største ikonet på websiden heller, og da er det faktisk raskere å lokaliere X-en oppe i nettleser vinduet. Og som oftest er det alternativet jeg velger. Skal det være for en side som har et band bør de ha en egen musikksekjson der en kan laste ned filene, som psilocybe sier. Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Musikk bør finnes som seperate downloads i mp3-format, aldri "integrert" i websiden. Om man absolutt må ha musikk, bør den ikke begynne automatisk.. som alle (vel, ikke alle, men de fornuftige) sier, musikk i websider = alt+f4 / høyreklikk + L-gesture. Helt enig. Og om du i tillegg har Winampen svivende i bakgrunnen, blir det jo bare enda verre. Som regel er ikke stopp knappen det største ikonet på websiden heller, og da er det faktisk raskere å lokaliere X-en oppe i nettleser vinduet. Og som oftest er det alternativet jeg velger. Skal det være for en side som har et band bør de ha en egen musikksekjson der en kan laste ned filene, som psilocybe sier. heelt enig. off-topic, men bruker iTunes i stedenfor da, men same sak. det er grusomt irriterende. en må få velge om man vil høre musikken selv. musikk på en side som ikke handler om musikk, men bare har det med fordi det er "kult" er uten tvil en sak for AMF! Lenke til kommentar
enden Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 PoleCat, tror vi trenger et AMF badge og jeg Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Jeg er med i AMF vis jeg får lov Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Så lenge du ikke har musikk før du selv skrur den på er det totalt unødvendig og man mister brukere. Å lage en slags kontroller i flash er ikke dumt. Omtrent slik som 2advanced.com har det. Untatt at de har musikk from the very beginning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå