BoRsE Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Jeg MÅ ha et fett bilspill til XBOX til jul... Project Gotham2 ? NFS:U? etc.. andre fete? HJELPERS? Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Anbefaler NFS:U har begge du nevnte... Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Need for speed Underground er absolutt å anbefale. Råbra bilspill. Men det kan bli litt ensformig i lengden. Lenke til kommentar
Flames Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 NFS:U !! Det er kongebra! Lenke til kommentar
cky Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 PGR2 er et av de beste bilspillene jeg har prøvd noensinne. Det har også noe av den beste grafikken jeg har sett i et bilspill. Meget detaljert. Kan ikke uttale meg om NFS ennå. Lenke til kommentar
lerkol Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Hvis du vil ha noe som er artig litt mer enn en helg ville jeg kjøpt PGR2. Lenke til kommentar
Gamer1963 Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Må si meg enig med "lerkol" PGR2 er et mer gjenomført bilspill. Når du har rasa igjenom NFSU et par dager så begynner det å bli litt ensformig. For all del det er et bra spill men det blir som sagt litt ensformig. Det er for få baner og biler ( selv med trimming og styling delen ). PGR2 derimot er en reise til himmelen for bilspillfrelste, 102 biler og nesten like mange baner i forskjellige kjente byer i verden + hele Nürnburgering Nordschleife som man bruker nesten 7 min. på 1 runde med de råeste bilene, det er racing det ! En annen ting er LIVE delen, med den så blir jo spillet aldri utdatert ! Så den lange tales korte mening, kjøp PGR2 hvis du vil ha et spill som holder lenge Lenke til kommentar
t2xg Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 (endret) Need for speed Underground er absolutt å anbefale. Råbra bilspill. Men det kan bli litt ensformig i lengden. Kan bli? Jeg må vær ærlig å si at det må vær det mest ensformige spillet jeg har spillet siden snake.. Jeg ville gått for Project gotham2. Grunnen for dette er fordi banene er mye mer varierte iforhold til Nfsu. I Nfsu er du i den samme byen hele spillet (noe som gjør at settingen blir akuratt den samme hele tiden). Og du itillegg besøker de samme plassene på spillet nesten hele tiden. Mens på project Gotham racing2 kjører du i forsjellige byer, forsjellig setting osv. + at det er mer soundtracks på gotham enn på need for speed. Du har også muligheten til å spille av egene cd-plater på gotham. Endret 3. desember 2003 av t2xg Lenke til kommentar
Vectrex Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 (endret) Så har du jo titler som: Sega GT 2002 (som er en av mine favoritt-bilspill) Colin McRea 4 CrazyTaxi3 Burnout2 i tillegg til de som allerede er nevnt PGR2 og NFSU Spørs jo litt hva slags sjanger du liker Endret 3. desember 2003 av Vectrex Lenke til kommentar
Togo Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Så har du jo titler som: Sega GT 2002 (som er en av mine favoritt-bilspill) Hehe, den var god Lenke til kommentar
xstian Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 colin mcrae 4 er ikke helt dumt. ellers har jeg nettopp kjøpt NFS:U, og det er dritfett... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå