Gå til innhold

Hvilket billspill til XBOX?

BoRsE

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

:yes: Må si meg enig med "lerkol" PGR2 er et mer gjenomført bilspill. Når du har rasa igjenom NFSU et par dager så begynner det å bli litt ensformig. For all del det er et bra spill men det blir som sagt litt ensformig. Det er for få baner og biler ( selv med trimming og styling delen ). PGR2 derimot er en reise til himmelen for bilspillfrelste, 102 biler og nesten like mange baner i forskjellige kjente byer i verden + hele Nürnburgering Nordschleife som man bruker nesten 7 min. på 1 runde med de råeste bilene, det er racing det !

En annen ting er LIVE delen, med den så blir jo spillet aldri utdatert !

Så den lange tales korte mening, kjøp PGR2 hvis du vil ha et spill som holder lenge :thumbs:

Lenke til kommentar
Need for speed Underground er absolutt å anbefale. Råbra bilspill. Men det kan bli litt ensformig i lengden.

Kan bli?

Jeg må vær ærlig å si at det må vær det mest ensformige spillet jeg har spillet siden snake..

Jeg ville gått for Project gotham2.

Grunnen for dette er fordi banene er mye mer varierte iforhold til Nfsu.

I Nfsu er du i den samme byen hele spillet (noe som gjør at settingen blir akuratt den samme hele tiden).

Og du itillegg besøker de samme plassene på spillet nesten hele tiden.

Mens på project Gotham racing2 kjører du i forsjellige byer, forsjellig setting osv.

+ at det er mer soundtracks på gotham enn på need for speed. Du har også muligheten til å spille av egene cd-plater på gotham.

Endret av t2xg
Lenke til kommentar

Så har du jo titler som:

Sega GT 2002 (som er en av mine favoritt-bilspill)

Colin McRea 4

CrazyTaxi3

Burnout2

i tillegg til de som allerede er nevnt PGR2 og NFSU

Spørs jo litt hva slags sjanger du liker

Endret av Vectrex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...