Øystein.F. Skrevet 23. november 2016 Del Skrevet 23. november 2016 Tavern Keeper er det neste spelet til Game Dev Tycoon-studioet.Vil du styre eit vertshus i ei fantasyverd? Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 23. november 2016 Del Skrevet 23. november 2016 Bah... 2018. Alt for lenge til. Lenke til kommentar
Cactus Juggler Skrevet 23. november 2016 Del Skrevet 23. november 2016 Bare å glemme det fremover. 2018... 1 Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 23. november 2016 Del Skrevet 23. november 2016 Det første jeg tenkte når jeg så e-posten om denne nyheten i dag tidlig var at det minte om et annet spill som også har med en tavern å gjøre, som jeg leste om senest i går. Ser jo at det er noe annerledes, men likevel. https://www.epictaverngame.com/home 1 Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 23. november 2016 Del Skrevet 23. november 2016 De elsker jo og stjele fra Kairosoft, først kopierer de Game dev story 100 %, og nå kopierer de Dungeon Village og andre spill av Kairosoft igjen. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 23. november 2016 Del Skrevet 23. november 2016 virker bra, antar at det skuffer, håper jeg digger det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå