akelbo Skrevet 23. november 2016 Del Skrevet 23. november 2016 Bybyggerspillets kommende utvidelse introduserer litt kaos i hverdagen.Cities: Skylines får naturkatastrofer neste uke Lenke til kommentar
Exorsisimus Skrevet 23. november 2016 Del Skrevet 23. november 2016 Aaaahhhh, gleder meg Spiller - alt for mye - men Cities Skylines er virkelig bra. Anbefales til alle med et lite snev av en borgermester i magen. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 23. november 2016 Del Skrevet 23. november 2016 Cities: Skylines begynner å ligne på et veldig komplett bybyggerspill. Det er én ting jeg skulle ønske det hadde, og det er dynamiske årstider. 2 Lenke til kommentar
G Skrevet 28. november 2016 Del Skrevet 28. november 2016 Og spillhistorien gjentar seg. Selvsagt med bedre visuelle effekter. Naturkatastrofer husker jeg vel at det også var i en eller annen SimCity-versjon: https://en.wikipedia.org/wiki/SimCity Kunne de ikke hatt litt større vyer enn å kopiere gamle konsepter? Selvsagt vil det alltid være noen som liker å ødelegge det man har bygget. Selv barn i sandkasse gjør jo det når de begynner å kjede seg litt. Så er jo simulatorer også en slags sandkasser da Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 28. november 2016 Del Skrevet 28. november 2016 Det er mange som har spurt om naturkatastrofer, men det er ikke det som er viktigst med denne oppdateringen her. Det er scenarier som er viktigst her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå