marialurer Skrevet 23. november 2016 Del Skrevet 23. november 2016 Hei! Regner med at flere nå har fått forbredelsesoppgaven og lager dermed en tråd hvor vi kan drøfte og hjelpe hverandre. Temaet er internasjonalt miljøsamarbeid. Hva tenker dere? 1 Lenke til kommentar
<3 <3 <3 Skrevet 23. november 2016 Del Skrevet 23. november 2016 Jeg tenker vi får en oppgave om hvordan vi skal løse utfordringene verden står overfor i forhold til klima. Kanskje knytte Parisavtalen som var nylig? Men dette temaet kom også i 2013, så jeg lurer på om spørsmålene kansje er annderledes i år. Hva tenker dere? Lenke til kommentar
marialurer Skrevet 23. november 2016 Forfatter Del Skrevet 23. november 2016 Jeg tenker vi får en oppgave om hvordan vi skal løse utfordringene verden står overfor i forhold til klima. Kanskje knytte Parisavtalen som var nylig? Men dette temaet kom også i 2013, så jeg lurer på om spørsmålene kansje er annderledes i år. Hva tenker dere? Parisavtalen og kyoto avtalen er nok relevant vil jeg tro. Tror også det muligens blir en oppgave om hvordan miljøsamarbeidet blir i fremtiden, hvis det er tilfelle kan man jo dra inn Trumps synspunkt som er veldig aktuelt. Hva syns dere om temaet? Vanskelig? Jeg hadde politikk og menneskerettigheter eksamen i fjor og den var veldig vanskelig syns jeg.. Lenke til kommentar
lisa1234 Skrevet 23. november 2016 Del Skrevet 23. november 2016 Jeg hadde også eksamen ifjor, men synes dette temaet virker mye enklere Fjorårets var veldig vanskelig ja.. Lenke til kommentar
marialurer Skrevet 23. november 2016 Forfatter Del Skrevet 23. november 2016 Hvordan kilder tenker dere å bruke? Jeg synes i allefall globalis er veldig fin og relevant Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå