Albert Andersson Skrevet 23. november 2016 Del Skrevet 23. november 2016 En enslig munk ... . Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 23. november 2016 Del Skrevet 23. november 2016 Jeg ville nok ha forsøkt å unngå kvister ut i de to øvre hjørnen. Sidekutt, toppkutt eller en kombinasjon er løsninger jeg ville valgt og kanskje fått ytterligere spenning i bildet. Utover dette ser jeg ingen grunn til å gjenta mine tidligere positive utsagn hva dine fuglebilder gjelder. Roar Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 23. november 2016 Forfatter Del Skrevet 23. november 2016 Jeg ville nok ha forsøkt å unngå kvister ut i de to øvre hjørnen. Sidekutt, toppkutt eller en kombinasjon er løsninger jeg ville valgt og kanskje fått ytterligere spenning i bildet. Utover dette ser jeg ingen grunn til å gjenta mine tidligere positive utsagn hva dine fuglebilder gjelder. Roar Hei, Roar. Tusen takk for hyggelig og konstruktiv tilbakemelding ! Det er for mye virvar rundt fuglen, det er jeg helt enig i. Jeg vurderte å klone vekk noen greiner, men munken så ut til trives best i denne busken, så jeg lot den beholde det miljø den selv valgte. M v h Albert. Lenke til kommentar
h-a Skrevet 23. november 2016 Del Skrevet 23. november 2016 Det er kun den fremste greina som forstyrrer litt, men den er nok ikke så enkel å fjerne uten å kutte i fuglen. Elllers bra. Lenke til kommentar
sussss Skrevet 23. november 2016 Del Skrevet 23. november 2016 Sødt fugle billede men synes her at den er en lille smule uskarp i ansigtet :-) Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 23. november 2016 Forfatter Del Skrevet 23. november 2016 Det er kun den fremste greina som forstyrrer litt, men den er nok ikke så enkel å fjerne uten å kutte i fuglen. Elllers bra. Hei, Helge. Mange takk for hyggelig tilbakemelding ! Nei, jeg vurderte det slik at det var greiest å droppe kloning, - det ble som det ble. M v h Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 23. november 2016 Forfatter Del Skrevet 23. november 2016 Sødt fugle billede men synes her at den er en lille smule uskarp i ansigtet :-) Hei, Suss. Mange takk for hyggelig tilbakemelding ! Du har rett i at bildet ikke er av høy kvalitet, men da munk er en sjelden gjest både på fórplassen og i "Bildekritikk", valgte jeg å legge ut bildet. M v h Albert. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 23. november 2016 Del Skrevet 23. november 2016 Ypperlig fargepalett! Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 23. november 2016 Del Skrevet 23. november 2016 En fugl som ikke er vanlig i matfatet her hos oss. Lyse, fine farger. Ser ellers velfødd ut. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 23. november 2016 Forfatter Del Skrevet 23. november 2016 Ypperlig fargepalett! Hei, Helene. Så hyggelig at du likte fargene, - jeg synes den var lys og "optimistisk". M v h Albert. Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 23. november 2016 Del Skrevet 23. november 2016 En riktig hardhaus denne munken Men det er viktig å ha opprettet et revir før alle andre, så det er vel taktikken til denne. Flott miljøbilde av hannen. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 23. november 2016 Forfatter Del Skrevet 23. november 2016 En fugl som ikke er vanlig i matfatet her hos oss. Lys , fine farger. Ser ellers velfødd ut. Mvh Ragnar Hei, Ragnar. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding ! Ja, - munken ser ut til å å være i godt hold, og det kan bety at den har valgt å bli i Norge som følge av at vintrene er blitt mildere de senere årene. Den samme tendensen er for øvrig blitt observert blant munkefugler i England. M v h Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 23. november 2016 Forfatter Del Skrevet 23. november 2016 En riktig hardhaus denne munken Men det er viktig å ha opprettet et revir før alle andre, så det er vel taktikken til denne. Flott miljøbilde av hannen. Hei, MotoG. Mange takk for hyggelig kommentar ! Ja, munk ser ut til å være en robust fugleart, og denne fuglearten kan nå en alder av 11 år. Det kan godt hende at den har valgt en taktikk som den du skisserer. M v h Albert. Lenke til kommentar
sussss Skrevet 24. november 2016 Del Skrevet 24. november 2016 Sødt fugle billede men synes her at den er en lille smule uskarp i ansigtet :-) Hei, Suss. Mange takk for hyggelig tilbakemelding ! Du har rett i at bildet ikke er av høy kvalitet, men da munk er en sjelden gjest både på fórplassen og i "Bildekritikk", valgte jeg å legge ut bildet. M v h Albert. Det forstår jeg godt :-) så er det jo bare om at træde til med det samme :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg