sussss Skrevet 23. november 2016 Del Skrevet 23. november 2016 Tiden kommer tilbage igen Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 23. november 2016 Del Skrevet 23. november 2016 Ja, om et halvt år fremstår igjen det danske bondeland omtrent slik Ikke mye galt å finne her selv om jeg nevner som mange ganger før at kutt i himmelen vil øke dybdefølelsen. Roar Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 23. november 2016 Del Skrevet 23. november 2016 Fin himmel og fine farger. Flotte begge to, men likte kompen i V2 best. Mvh Fredrik Lenke til kommentar
sussss Skrevet 23. november 2016 Forfatter Del Skrevet 23. november 2016 Ja, om et halvt år fremstår igjen det danske bondeland omtrent slik Ikke mye galt å finne her selv om jeg nevner som mange ganger før at kutt i himmelen vil øke dybdefølelsen. Roar Nej nej ikke nogen skyer skal væk elsker de skyer :-) Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 23. november 2016 Del Skrevet 23. november 2016 Flotte bilder med fine skyer begge to. Jeg velger meg V1 i dag. Riktig flotte farger! Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 23. november 2016 Del Skrevet 23. november 2016 Fine linjer og flott himmel/skyformasjoner i bakgrunn. Tenker da på V2 som jeg synes er det beste bildet denne gang. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 23. november 2016 Del Skrevet 23. november 2016 Lavt kamerapunkt i versjon 1 gjør den til min favoritt. Ellers er det to fine bilder, som vekker lengselen til en kommende vår og sommer. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 23. november 2016 Del Skrevet 23. november 2016 Hei, Sussss. To nydelige sommerbilder, med grønne enger og knallblå himmel innimellom godværsskyer. Jeg håper det snart blir sommer ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Roar F. Skrevet 23. november 2016 Del Skrevet 23. november 2016 V1: god skarphet på forgrunn gjør seg bra her. God skarphet på resten også, selvsagt :-) Gjør seg godt med litt skyer, også noen som er litt mørkere, gir bildet liv. Lenke til kommentar
sussss Skrevet 24. november 2016 Forfatter Del Skrevet 24. november 2016 Fine linjer og flott himmel/skyformasjoner i bakgrunn. Tenker da på V2 som jeg synes er det beste bildet denne gang. Mvh Ragnar Tusind tak Ragnar Lenke til kommentar
sussss Skrevet 24. november 2016 Forfatter Del Skrevet 24. november 2016 Hei, Sussss. To nydelige sommerbilder, med grønne enger og knallblå himmel innimellom godværsskyer. Jeg håper det snart blir sommer ! M v h Albert. Hej Albert hyggeligt at du kunne lide billedet takker Lenke til kommentar
sussss Skrevet 24. november 2016 Forfatter Del Skrevet 24. november 2016 Lavt kamerapunkt i versjon 1 gjør den til min favoritt. Ellers er det to fine bilder, som vekker lengselen til en kommende vår og sommer. Hej Moto takker mange gange for kommentar Lenke til kommentar
sussss Skrevet 24. november 2016 Forfatter Del Skrevet 24. november 2016 Flotte bilder med fine skyer begge to. Jeg velger meg V1 i dag. Riktig flotte farger! Hej Helene takker mange gange...nu opdagede jeg jo at man kan bruge her Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 26. november 2016 Del Skrevet 26. november 2016 To herlige sommermotiv. Det er bare å glede seg Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg