Roar Kneppen Skrevet 22. november 2016 Del Skrevet 22. november 2016 From an old Man's Sandbox 1521 Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 23. november 2016 Del Skrevet 23. november 2016 Han er sikkert ikke så skummel som han ser ut , da det dreier seg om karnevalforkledning . Saftige blodrøde farger og røde øyne gir en dramatisk effekt og i tillegg at han bærer på en kropp . Mvh Alec Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 23. november 2016 Del Skrevet 23. november 2016 Jeg drikker ikke kaffe, så det gikk bra. Spennende bilde, likte de røde,lysende øynene. Lenke til kommentar
okjo Skrevet 23. november 2016 Del Skrevet 23. november 2016 Kult å se på bilde, men møtt denne figuren på et ensomt og lite belyst sted ville jeg ikke. Godt fiksa Mvh Oddmund Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 23. november 2016 Del Skrevet 23. november 2016 Likte bedre Abstrakt 453 som jeg skrev tidligere da du la ut denne på foto.no. Apropos skumle typer - jeg har aldri vært ut for ubehageligheter i utlandet. Men i juni i år ble jeg forsøkt ranet i Oslo, noe jeg avverget på grunn av god fysisk form. Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 23. november 2016 Forfatter Del Skrevet 23. november 2016 Likte bedre Abstrakt 453 som jeg skrev tidligere da du la ut denne på foto.no. Apropos skumle typer - jeg har aldri vært ut for ubehageligheter i utlandet. Men i juni i år ble jeg forsøkt ranet i Oslo, noe jeg avverget på grunn av god fysisk form. Mvh Gunnar Visste ikke at Abstrakt 453 var presentert på dotten. Men noen kan jo ha falt ut av oversikten jeg har liggende på min disk. Den ligger hvertfall ikke blant mine 300 siste presenterte på dotten som starter 23.12 - 2015 så jeg da jeg bladde meg nedover. Roar Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 23. november 2016 Del Skrevet 23. november 2016 Likte bedre Abstrakt 453 som jeg skrev tidligere da du la ut denne på foto.no. Apropos skumle typer - jeg har aldri vært ut for ubehageligheter i utlandet. Men i juni i år ble jeg forsøkt ranet i Oslo, noe jeg avverget på grunn av god fysisk form. Mvh Gunnar Visste ikke at Abstrakt 453 var presentert på dotten.Men noen kan jo ha falt ut av oversikten jeg har liggende på min disk. Den ligger hvertfall ikke blant mine 300 siste presenterte på dotten som starter 23.12 - 2015 så jeg da jeg bladde meg nedover. Roar Hvis du leser hva jeg skrev, så forstår du at jeg mente tek.no. "Dagens bilde" var dotten. Mvh Gunnar Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 23. november 2016 Del Skrevet 23. november 2016 Obs..... det var den kaffen, vart skræmt! Stilig kar med gorillamaske og en halv kropp Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 23. november 2016 Del Skrevet 23. november 2016 Ser ut som et innslag fra «down under». Skummelt og effektfullt. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg