Roar F. Skrevet 22. november 2016 Del Skrevet 22. november 2016 Sunt & Godt Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 23. november 2016 Del Skrevet 23. november 2016 Her ville jeg antagelig tatt beskjæringen så den kutter såvidt i bakvinduet på den nærmeste bilen hvilket vil gjøre området rundt hjørnet roligere og renere. Scroll ned, dekk over og se om du er enig? Ellers intet å bemerke til dette gatebildet i kveldslys i Trondheim skal tolke etter det store lysende skiltet oppe til venstre. Roar Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 23. november 2016 Del Skrevet 23. november 2016 Jeg må innrømme at jeg leste din og Per Lande sin kommentar på dotten. Et nattbilde til ettertanke. Bra! Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Roar F. Skrevet 23. november 2016 Forfatter Del Skrevet 23. november 2016 Her ville jeg antagelig tatt beskjæringen så den kutter såvidt i bakvinduet på den nærmeste bilen hvilket vil gjøre området rundt hjørnet roligere og renere. Scroll ned, dekk over og se om du er enig? Ellers intet å bemerke til dette gatebildet i kveldslys i Trondheim skal tolke etter det store lysende skiltet oppe til venstre. Roar Ser hva du mener, men synes ikke det representerer en forbedring, for det første fordi den nærmeste bilen da nesten blir en "abstrakt" form, og for det andre fordi det blir kaotisk i høyre nedre hjørne, pga. koblingsboks og trapp. Men takk for innspill. :-) Lenke til kommentar
Roar F. Skrevet 23. november 2016 Forfatter Del Skrevet 23. november 2016 Jeg må innrømme at jeg leste din og Per Lande sin kommentar på dotten. Et nattbilde til ettertanke. Bra! Mvh Gunnar :-) Sånn blir det når det er flere fora. Hvorfor kalles det dotten? Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 23. november 2016 Del Skrevet 23. november 2016 Foto.no = dotten. Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg