RuneK Skrevet 22. november 2016 Del Skrevet 22. november 2016 Skjeve arkitekter i Ålesund :-) Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar F. Skrevet 22. november 2016 Del Skrevet 22. november 2016 Den var ikke dum! :-) Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 23. november 2016 Del Skrevet 23. november 2016 Hva med skeiv fotograf etter pøbb besøk? Men når det er sagt så liker jeg oppsettet. Når jeg kommer med et par pirkeforslag så er det ikke slik at de MÅ følges, men kanskje vil de høyne bildet. Til høyre ville jeg tatt såpass at den hvite trekanten bak bilen forsvinner for da blir det et mer markant kutt i linjene oppe også - med litt forbehold om sprossene som jo kan klones bort om de havner direkte ut i krysset. Til venstre blir det også roligere og renere om venstre ramme kutter inne i øvre vindusramme så både hvit trekant og svart ramme langs ramma forsvinner. Uansett bare forslag som sagt. Roar Lenke til kommentar
h-a Skrevet 23. november 2016 Del Skrevet 23. november 2016 Her er det ikke nødvendig å trekke til håndbrekket. Lenke til kommentar
RuneK Skrevet 23. november 2016 Forfatter Del Skrevet 23. november 2016 Den var ikke dum! :-) Lenke til kommentar
RuneK Skrevet 23. november 2016 Forfatter Del Skrevet 23. november 2016 Hva med skeiv fotograf etter pøbb besøk? Men når det er sagt så liker jeg oppsettet. Når jeg kommer med et par pirkeforslag så er det ikke slik at de MÅ følges, men kanskje vil de høyne bildet. Til høyre ville jeg tatt såpass at den hvite trekanten bak bilen forsvinner for da blir det et mer markant kutt i linjene oppe også - med litt forbehold om sprossene som jo kan klones bort om de havner direkte ut i krysset. Til venstre blir det også roligere og renere om venstre ramme kutter inne i øvre vindusramme så både hvit trekant og svart ramme langs ramma forsvinner. Uansett bare forslag som sagt. Roar Takker for tipsene Roar. Var ikke skev der, men kanskje senere på kvelden Hilsen Rune Lenke til kommentar
RuneK Skrevet 23. november 2016 Forfatter Del Skrevet 23. november 2016 Her er det ikke nødvendig å trekke til håndbrekket. Takker for kommentaren Helge Hilsen Rune Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg