jøran Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Jeg skal kansje kjøpe meg ny pc, men vet ikke hvilket oppsett ! Pc'n skal i hovedsak brukes til spill, skal kansje overklokkes, vet ikke enda. Noen forslag ? Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Du kan jo evt. se på dette oppsettet og legge til en harddisk og en cd-brenner/stasjon... Lenke til kommentar
king_pedersen Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Meget bra forslag fra ProZac, men ville ha byttet ut kjølepastaen, med arctic silver 5 Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 (endret) Drit i denne beskjeden her, den er feil... Endret 29. november 2003 av ProZaC Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 (endret) [quote name='king_pedersen' date='29/11/2003 : 19:33'] Meget bra forslag fra ProZac, men ville ha byttet ut kjølepastaen, med arctic silver 5 [/quote] Den har de ikke på Flexi-Data, og da må jeg betale porto og slikt, litt dumt bare for kjølepasta... Sorry for dobbeltpostingen, vet ikke hva som skjedde Of forresten: Takk ikke meg for forslaget, det er ikke jeg som har laget oppsettet, takk heller andre kjempegreie og hjelpevillige medlemmer her på forumet!!! Keep up the good work Endret 29. november 2003 av ProZaC Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå