Leif Olsson Skrevet 22. november 2016 Del Skrevet 22. november 2016 Gullvann Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 22. november 2016 Del Skrevet 22. november 2016 Hei, Leif. Fin komposisjon med speilingen av lyset i vannet mot den ellers mørke bakken og himmelen, og bildetittelen er velvalgt. M v h Albert. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 22. november 2016 Forfatter Del Skrevet 22. november 2016 Hei Albert. Takk før din hyggelige kommentar og ja, lyset i vannet blev til gullvann då M v h Leif Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 23. november 2016 Del Skrevet 23. november 2016 Her henger jeg meg på'n Albert. Kanskje hadde mørk grå bakgrunn vært bedre for presentasjonen av akkurat dette bildet? Roar Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 23. november 2016 Forfatter Del Skrevet 23. november 2016 Her henger jeg meg på'n Albert. Kanskje hadde mørk grå bakgrunn vært bedre for presentasjonen av akkurat dette bildet? Roar Hei Roar Men heng ikke før lenge på Albert Takk før din kommentar, konstruktive krittik M v h Leif Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg