Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Laptopen vil ikke skru seg på

Anbefalte innlegg

Har en asus-laptop som jeg kjøpte i mars. Den vil ny plutselig ikke skru seg på. jeg klarte å starte den i  går,  og da fungerer alt optimalt, men når jeg skrur den av så vil den ikke starte igjen. Nå har den tatt helt kveld. Virker som den har kortsluttet og laderen tidligere klarte å shocke den til å starte.  

jeg har 2 spørsmål angående dette. 

1. Jeg vil teste om det er laderen som det er noe feil med, men har jo ikke 2 stk ladere. Jeg lurte på å teste med en annen lignende, men dårligere asus-lader. bare for å prøve å starte laptopen.

laderen jeg har nå er slik - input 100-240v. 50-60hz    2.0A    output - 19v          6.32A
den jeg vil pøve er slik     - input 100-240v 50-60hz     1.5A    output - 19v          4.74A

er det mulig å prøve den gamle laderen for å teste dette ut?

2. kjøpte laptopen via komplett.no og lurte på om dette er noe som i utgangspunktet skal dekkes av garanti eller reklamasjon. eventuelt hvilke av de er aktuelle?

Endret av insomeseriousproblems
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Komplett er som oftest supre på slike garantisaker. Gi inn på ordren din, og søk om ny retur. Forklar problemet kort og greit. "PCen vil ikke skru seg på, jeg har prøvd alle "quickfix" som finnes på google og det er fortsatt ikke liv"

Du skal iløpet av kort tid få svar også om du spør så sender dem også "frankteringslapp" slik att du berre leverer pcn på posten uten å betale for returporto.Forklar problemet kort og greit. "PCen vil ikke skru seg på, jeg har prøvd alle "quickfix" som finnes på google og det er fortsatt ikke liv"

ish

Endret av Noxz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...