MultiGamerClub Skrevet 22. november 2016 Del Skrevet 22. november 2016 Har nesten null erfaring med dette, vet jeg har et ganske ok skjermkort i forhold til venner og spill. Kan greit ta på høy, men ønsker og få mer ut av skjermkortet. Har en okei pc, skal snart bytte begge diskene, utenom det ville jeg tro den er grei. Specs: CPU - Intel Core i5-4570 3.20 GHz GPU - MSI Radeon R9 380 Gaming 4GB RAM: 8192 MB (8 GB) SSD: Intel SSDSC2CT180A4 (167 GB) (OS-disk) SSD2: HyperBox-SSD (465 GB) (Spill-disk) PSU: Cooler Master G550M Kabinett - CM Storm Scout 2 Advanced Gaming OS: Windows 10 Pro 64-bit Hvordan kan jeg overclocke skjermkortet mitt? Har restartet / formatert pcen en stund tilbake og da forsvant MSI Afterburner, fikk prøve litt her og der men den kan bråke noe forferdelig hvis jeg tar opp instillingene litt oppover.. Så har ikke lastet den ned, er usikker på hva jeg burde prøve meg på. Har et BS-7823 hovedkort, om det teller noe i det hele tatt. (Tror det?) Takk for svar ^_^ Vil så gjerne overclocke skjermkortet så jeg kan få litt bedre ytelse, og hvis den bråker for jeg bare deal'e med det og passe på at det ikke går over visse temperaturer ^_^ - MultiGamerClub Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå