Gunnar Fagerli Skrevet 22. november 2016 Del Skrevet 22. november 2016 Malaga i Spania Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 23. november 2016 Del Skrevet 23. november 2016 Kanskje litt mørkt så jeg ville lyst det opp litt. Kanskje kan et kutt på 1,5 cm oppe også være en ide' for da får du linje på øverste trappe trinn oppe til venstre ut på øvre ramme hvilket kanskje vil øke spenningen samtidig som svart trekant oppe til høyre forsvinner. Nevner at her ville jeg brukt grå bakgrunn framfor hvit som lett slår ihjel bildet med sin intensitet. Roar Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 23. november 2016 Forfatter Del Skrevet 23. november 2016 Kanskje litt mørkt så jeg ville lyst det opp litt. Kanskje kan et kutt på 1,5 cm oppe også være en ide' for da får du linje på øverste trappe trinn oppe til venstre ut på øvre ramme hvilket kanskje vil øke spenningen samtidig som svart trekant oppe til høyre forsvinner. Nevner at her ville jeg brukt grå bakgrunn framfor hvit som lett slår ihjel bildet med sin intensitet. Roar Takk for konstruktiv kritikk. Bildet var egentlig helt ubrukelig på grunn av sterk sol, men RAW-eksponeringen gjorde at jeg fikset litt på det og la det ut. Her var jeg mest ute for å fortelle at det går an å spørre om å få ta et bilde. Enig i at det kunne vært komponert litt bedre. Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg