Pande Skrevet 22. november 2016 Del Skrevet 22. november 2016 H&H Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 22. november 2016 Del Skrevet 22. november 2016 Var dette for å feire at det var blå himmel og ikke ruskevær idag??? Jeg ville halvert det øverste lyse feltet og fått to noenlunde like felt. Men det står tydelig Opphavsrett "Pande" hvitt på svart så jeg skal ikke gjøre alvor av trusselen. Ønsker jo ikke å få et søksmål mot meg nå rett før jul. Roar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 22. november 2016 Del Skrevet 22. november 2016 Abstrakt og kunstnerisk i sin form. Legger merke til den harmonisk blå fargetonen. Ny side fra deg ? Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Pande Skrevet 23. november 2016 Forfatter Del Skrevet 23. november 2016 Takker for fine kommentarer på dette:-) Himmel og hav i abstrakt form, stemmer nok det ja. Nærmere bestemt Middelhavet med horisont. Ikke ofte jeg gjør slikt, men moro var det:-) @Kneppen, så hører du fra min advokat/jurist...nærmere bestemt guttungen i huset! Spesialist på internasjonal rett, så da tenker jeg du får kjørt deg:-)))) Skikkelig kverulant er han også, men gudene må vite hvor han har det fra.... Lenke til kommentar
avedon Skrevet 24. november 2016 Del Skrevet 24. november 2016 Ulikt deg men kreativt gjort, du kan dette også. Veldig bra. Mvh. Roy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg