Gå til innhold

Lage app

Sweeeeeed

Anbefalte innlegg

Hei samtlige,

Jeg har hatt noen ideer på apper jeg har lyst å realisere.

Når jeg leser artikler om at kids gjør dette på studiene så har jeg vel liten forhåpning om å klare det også.

Har to ideer som er relativt gode mener jeg selv. Det er to apper jeg kunne hatt selv i alle fall.

Er dessverre ikke alt for flink på programmering så dette er ikke et alternativ.

Men hvor er det man begynner i en slik prosess?

Er fullt realistisk på at klare dette å lage app er en millionsdel av en promille å lykkes, om ikke mindre.

Men har lyst å prøve i alle fall.

Håper på noen gode tips :)

Ha en fortreffelig dag videre.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 7 måneder senere...

Er fullt realistisk på at klare dette å lage app er en millionsdel av en promille å lykkes, om ikke mindre.

Men har lyst å prøve i alle fall.

Det er det mest fornuftige jeg har lest av alle tråder der folk mener de har en millionidè. God start :)

Du kan fint leie inn folk billig for å lage appen for deg, men da koster det jo noen kroner. Vet at firmaer lengre sør i Europa og i Asia er relativt billige. Alternativet er å prøve å finne en partner, men siden du ikke kan lage appen selv så blir det kanskje en smule for skjev fordeling av arbeidet for folk(?).

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har hatt noen ideer på apper jeg har lyst å realisere. [..]

Har to ideer som er relativt gode mener jeg selv. Det er to apper jeg kunne hatt selv i alle fall. [..]

Og du er sikker på at det ikke finnes noe tilsvarende allerede? Har du gjort søk i Apple AppStore og/eller Google Play?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...