steinjarle Skrevet 22. november 2016 Del Skrevet 22. november 2016 «Skandinavisk design – uslåelig pris».Verdens første «crowd-utviklede» PC smadret finansieringsmålet allerede første dag Lenke til kommentar
Zethnix Skrevet 22. november 2016 Del Skrevet 22. november 2016 Passer jo perfekt Har tenkt å kjøpe en hybrid for skole og hjemmebruk. Skulle vente til surface 5 kommer ut (estimert) i Februar. Da blir det litt konkuranse også og litt fler valg Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 22. november 2016 Del Skrevet 22. november 2016 Moms er ikke en ting lengre. MVA ble en ting når de fjernet moms som en ting. Lenke til kommentar
CastleLord Skrevet 22. november 2016 Del Skrevet 22. november 2016 Her ser jeg dere hos TEK har glemt og nevne en ting: Toppmodellen har en i7-7Y75 prosessor, ikke i7-7500U som er kraftigere. Dette vil vel gi bedre batteri tid, mot noe svakere ytelse. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 22. november 2016 Del Skrevet 22. november 2016 Skandinavisk Design. Siden når var Finland i Skandinavia? Eller er designet Svensk? Ellers så ser den jo veldig smekker ut denne saken her, hadde ikke vært meg i mot å hatt en slik 4 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-RnjNn5NbHl Skrevet 22. november 2016 Del Skrevet 22. november 2016 Ser fantastisk ut men har ikke pengene for den.. Lenke til kommentar
taleg Skrevet 23. november 2016 Del Skrevet 23. november 2016 Sukk, har ikke hatt råd til ny laptop siden 2007 og det pga sykdom... Men dang, den toppmodellen vil jeg ha.. hadde jeg bare ikke vært nødt til å bygge meg en ny server.. Mangler fortsatt, 6 stk 8 TB wd Red og litt annen hardware (hk, cpu, ram).. og det er bare ca halve utstyret som skal inn i serveren.. Vel, da har jeg i det minste noe å sikle etter når serveren en gang i våres kanskje blir klar.. Drooool Lenke til kommentar
Happydaydreamer669 Skrevet 23. november 2016 Del Skrevet 23. november 2016 "...kommer uten bloatware, altså en helt ren windows installasjon" fnis.... Lenke til kommentar
Pewsen Skrevet 23. november 2016 Del Skrevet 23. november 2016 (endret) Som CastleLord sa, dere har glemt å nevne at det er en i7-7Y75 prosessor og ikke en U prosessor (Som f.eks. Surface har). Grunnen til det er at Y versjonen har lavere TDP, som igjen gjør at Eve V kan være fanless. Dere har også nevnt at det er x2 USB Type-C porter, dette er feil da den ene er Thunderbolt 3. Selv om det er samme type kontakt er det stor forskjell. Bestilte en Eve V i7 og venter i spenning på at det skal komme en pakke i Februar nå . Endret 23. november 2016 av Larzen_91 Lenke til kommentar
bojangles Skrevet 23. november 2016 Del Skrevet 23. november 2016 Moms er ikke en ting lengre. MVA ble en ting når de fjernet moms som en ting. Hva snakker du om? Moms = Mva. Lenke til kommentar
Alfadir Skrevet 23. november 2016 Del Skrevet 23. november 2016 Skandinavisk Design. Siden når var Finland i Skandinavia? Eller er designet Svensk? Ellers så ser den jo veldig smekker ut denne saken her, hadde ikke vært meg i mot å hatt en slik Du har rett, men siden når skrev vi nasjonalitet med stor forbokstav? Det staves svensk. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 23. november 2016 Del Skrevet 23. november 2016 (endret) Alfadir, jeg henviste ikke til artikkelen, jeg henviste til hva de selv skrive på sine Indigogo-sider - noe denne artikkelen også siterer. Men takk for at du rettet opp i grammatikken min Forøvrig en artig likestilling av feil du kommer med; "Svensk - svensk" eller like ille som at "Finland er i Skandinavia". Hva om jeg skriver, "finland er i skandinavia", blir det dobbelt så ille da? (Ta gjerne denne posten som en spøk, det er slik den er ment) Endret 23. november 2016 av bshagen Lenke til kommentar
1Y2SN60F Skrevet 24. november 2016 Del Skrevet 24. november 2016 (endret) Skandinavisk Design. Siden når var Finland i Skandinavia? Eller er designet Svensk? Ellers så ser den jo veldig smekker ut denne saken her, hadde ikke vært meg i mot å hatt en slik Er Propeller Design i Sverige som hjelper til med å designe den. Endret 24. november 2016 av 1Y2SN60F Lenke til kommentar
Ted K. Johansen Skrevet 29. november 2016 Del Skrevet 29. november 2016 Moms er ikke en ting lengre. MVA ble en ting når de fjernet moms som en ting. Hva snakker du om? Moms = Mva. Nja.. helt konkret var "moms" forkortelsen på MerOMSetningsavgiften som ble erstattet av "MVA" MerVerdiAvgiften i 1969. Forkortelsen "moms" henger kun igjen i det dagligdagse språket, men all offentlig bruk gjengir MVA eller merverdiavgift. Lenke til kommentar
bojangles Skrevet 2. desember 2016 Del Skrevet 2. desember 2016 Ja ja lenge før min tid altså. Men takk for historieleksjonen. Alltid greit om det skulle dukke opp i quiz eller lignende Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå