Fredrik N. Skrevet 22. november 2016 Del Skrevet 22. november 2016 bare fisk Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 22. november 2016 Del Skrevet 22. november 2016 Får meg til å tenke på en merkelig drøm jeg hadde inatt om tilberedelse av forskjellige fiskefileer med Fabian Stang som kokk av alle ting. Godt utvalg her ser det ut til. Roar Lenke til kommentar
sussss Skrevet 22. november 2016 Del Skrevet 22. november 2016 Ja jeg har altså ikke drømt om fisk i nat som Roar :-) men ser da ikke tosset ud...fik du selv fisk til middag...fint billede vh Suss Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 22. november 2016 Del Skrevet 22. november 2016 Her var det mye godt for de som er glad i fisk. God dokumentasjon, fint utsnitt. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 22. november 2016 Del Skrevet 22. november 2016 Hei, Fredrik N. Godt eksponert og skarpt bilde av denne fiskehallen, og fargene virker realistiske. Bildet gir assosiasjoner til den gamle fiskehallen i Trondheim, - "Ravnkloa", som ble revet i 1999. Et nybygg sto klart året etter. M v h Albert. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 22. november 2016 Del Skrevet 22. november 2016 Hei mann. Et fint fisk bilde M v h Leif Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 22. november 2016 Forfatter Del Skrevet 22. november 2016 Her var det vel noe for enhver smak? Blekkspruten hadde dem ikke, ser det ut til, men det kan i grunnen være det samme for det er ikke å anbefale.. Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 22. november 2016 Del Skrevet 22. november 2016 De er flinke til å eksponere sjømat i europeisk middelhavsregion. Det flotte bildet viser at der fortsatt er mange fiskeslag på menyen, tross uheldige fangstmetoder, blant disse bruk av dynamitt, der man dreper adskillig mer enn man fanger. Tunfisk til høyre, formoder jeg.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 23. november 2016 Del Skrevet 23. november 2016 Flott bilde av mye fristende sjømat . Vi kaller oss en fiskerinasjon men utvalget av fisk er langt bedre mange steder utenlands . Dette inspirerer til menyen i morgen . Mvh Alec Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg