Dore123m Skrevet 22. november 2016 Del Skrevet 22. november 2016 Er det noen som har et eneste eksempel på noen som har sagt de er krenket av dette? AtW Bortsett ifra noen enkelte innlegg på Neogaf(http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?s=39f2ca67263c849e467fd263bfabfb9e&t=1318553) så har jeg ikke sett noe som helst. Lenke til kommentar
PheIix Skrevet 22. november 2016 Del Skrevet 22. november 2016 Dette politisk korrekthetstøvet har gått for langt... Nå heter det jo ikke lenger familiens sorte får lenger heller, nå skal du si lam med tilpasningsvansker... 3 Lenke til kommentar
Musty Skrevet 22. november 2016 Del Skrevet 22. november 2016 Og førsteplassen i hårsårhet går til alle som reagerte på dette, gratulerer ?? Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 22. november 2016 Del Skrevet 22. november 2016 Dette politisk korrekthetstøvet har gått for langt... Nå heter det jo ikke lenger familiens sorte får lenger heller, nå skal du si lam med tilpasningsvansker... Som jeg har vært inne litt på i denne tråden, mange klager over at folk er veldig krenket her, men det virker ikke som folk er veldig krenket her, selv om MS har endret dette. AtW 1 Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet 22. november 2016 Del Skrevet 22. november 2016 Hvor mange som har klaget, og om det overhodet er noen, vet vi ikke. Uansett var i alle fall Microsoft så bekymret for å fornærme noen at de valgte å poste en unnskyldning. Og det sier nok om tiden vi lever i. 1 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 23. november 2016 Del Skrevet 23. november 2016 Hadde de brukt Resident Evil 5 så hadde jeg kanskje forstått det. 1 Lenke til kommentar
sannheten_666 Skrevet 23. november 2016 Del Skrevet 23. november 2016 Nå må det snart bli slutt på dette krenkelsestullet! Hvis det en gang dukker opp virkelig rasisme et sted, så vil det jo forsvinne fullstendig i dette unødvendige hylekoret. Jeg hadde sympati for disse sakene tidligere, men nå er jeg DRIT LEI å høre om sexisme, rasisme og alt det andre. Folk driter i om de blir beskyldt for å være rasister, fordi ordet har fullstendig mistet sin mening. Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 23. november 2016 Del Skrevet 23. november 2016 Hadde de brukt Resident Evil 5 så hadde jeg kanskje forstått det. Det spillet mottok vell en del kritikk for rasisme da det kom? 1 Lenke til kommentar
Max_Drunk Skrevet 23. november 2016 Del Skrevet 23. november 2016 Ja så klart måtte det være noen idioter som måtte reagere på det og. Lenke til kommentar
Play2603 Skrevet 23. november 2016 Del Skrevet 23. november 2016 De ansvarlige for denne meldingen burde studert litt rundt dette med zombier og lyder. Vanligvis kommer de med noe som høres ut som en blanding av hvesing og gurgling. Langt i fra noe nghhaa. Lenke til kommentar
Tåka Skrevet 23. november 2016 Del Skrevet 23. november 2016 E-post ble tolket i verste mening. Microsoft beklager «rasistisk» julehilsen å giiiid av meg kunne noen bli "såret" av den? YAY Lenke til kommentar
Allostasis Skrevet 30. november 2016 Del Skrevet 30. november 2016 Hadde de brukt Resident Evil 5 så hadde jeg kanskje forstått det. Det spillet mottok vell en del kritikk for rasisme da det kom? Yep. Man kunne skyte fullt av svarte zombier i ett land med hovedsaklig svarte folk. #Triggering Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå