akelbo Skrevet 22. november 2016 Del Skrevet 22. november 2016 Dusk byr på en frenetisk og action-pakket nostalgitripp.SNIKTITT: Dusk Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 22. november 2016 Del Skrevet 22. november 2016 Det må jeg teste. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 22. november 2016 Del Skrevet 22. november 2016 (endret) Personlig er jeg ikke så glad i konseptet å med vilje gjøre grafikken "dårligere" for å få det nostalgisk, hent det beste ut fra den tiden spill, og utnytt dagens teknologi. AtW Endret 22. november 2016 av ATWindsor 4 Lenke til kommentar
Rogshit Skrevet 22. november 2016 Del Skrevet 22. november 2016 Personlig er jeg ikke så glad i konseptet å med vilje gjøre grafikken "dårligere" for å få det nostalgisk, hent det beste ut fra den tiden spill, og utnytt dagens teknologi. AtW ENIGHET!!!! Lenke til kommentar
Lassenet Skrevet 22. november 2016 Del Skrevet 22. november 2016 Pokker, når jeg begynte å lese så ble det absolutt sånn: Kjøpe et til hver i familien til jul......bare for så å finne ut at det ikke kommer ut før til neste år... Men skal ha det, uten tvil :-D Lenke til kommentar
heinek1 Skrevet 22. november 2016 Del Skrevet 22. november 2016 Konge. Savner health packs og ingen som camper Lenke til kommentar
Heljar75 Skrevet 23. november 2016 Del Skrevet 23. november 2016 Personlig er jeg ikke så glad i konseptet å med vilje gjøre grafikken "dårligere" for å få det nostalgisk, hent det beste ut fra den tiden spill, og utnytt dagens teknologi. AtW Dette er jeg så enig i. Det går fint an å lage gamle nostalgi-spill uten dårlig grafikk. Det er mye mer enn grafikken som kan avgjøre om det er nostalgisk eller ikke. Man kan fint hente gameplay-element, level-design etc. fra gamle spill uten at grafikken MÅ være dårlig. Bare se på f.eks Shadow Complex. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå