Silent Copper Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Fikk nfs Underground i dag,,,etter en time spilling,,til min store forskrekkelse,, begynte det å hakke litt på enkelt deler i spillet,,,dette gjør at spillet blir ødelagt,,,men hvf i all verden hakker det??? jeg har: Radeon 9800pro(men bare catlyst 3.2) kanskje det er det? Amd2800(barton) 1024mb ram, og jeg har en stapp full hdd, 76,5 GB,,,76,2 Brukt,,,men det kan vel ikke være det,,, nyeste DirectX,,,, Tror ikke jeg har vært så redd siden jeg fikk 4000 poeng i 3dmark jeg ja,,AA ,AF og alt det der står på fullt,,,det kan det jo være,,,ska sjekke,, men hvis dere mistenker at det er noe annet,,,,please let me know,,, Lenke til kommentar
notarget Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Legg inn Catalyst 3.9 og directx 9b Da er det 99.9% at det funker fint! Lenke til kommentar
Megamann Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Kan det være at du har zonealarm? Mente jeg leste om at zonealarm fikk spillet til å hakke på forumet til spillet. Hvis du har det prøv å lukke det ned eller uninstaller det, kanskje det hjelper. Lenke til kommentar
Cursio Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 (endret) jeg har en stapp full hdd, 76,5 GB,,,76,2 Brukt,,,men det kan vel ikke være det,, Thats the problem...! Endret 2. desember 2003 av CurSi0 Lenke til kommentar
Grums Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Kan nok være det ja, men hvis du ikke har lagt inn de nyeste driverene, så burde du gjøre det og. Det var stor forskjell hos meg. Ellers så har jeg fått anbefalt disse driverene. Husk også å skru av CoolerXP hvis du bruker det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå