AfterGlow Skrevet 22. november 2016 Del Skrevet 22. november 2016 Skal visstnok herme etter iPhone 7 neste måned.RYKTE: Samsung skal trolig også lansere en «pianolakk»-versjon av toppmodellen sin Lenke til kommentar
Dr.B Skrevet 22. november 2016 Del Skrevet 22. november 2016 Hvor er det dagens sorte versjon matt? Det er den mest skinnende matte sortfargen jeg har sett noen gang ... Lenke til kommentar
Royalgipsy Skrevet 22. november 2016 Del Skrevet 22. november 2016 Jeg lurer på om det er en hjerneskade på ferde.. Min S7 Edge er så blank at det får en Gagatsvart Iphone til å se matt ut bokstavelig! På tide å faktisk sjekke hva man skall skrive om og kanskje til og med kikke på produktet? Lenke til kommentar
La Menthe Skrevet 22. november 2016 Del Skrevet 22. november 2016 Ser ikke hvorfor dette skal være nødvendig. Der iPhones design er ganske solid, men rimelig simpelt og "kjedelig", er S7 veldig unik og attraktiv, både i byggkvalitet og i design. Det skyldes også glasset, som i hvitt og svart (black onyx) ser ut som skinnende perlestein. Jeg ser ærlig talt ikke hvordan en ren svartfarge vil se noe spesielt bedre ut. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 23. november 2016 Del Skrevet 23. november 2016 Samma det vel, er ikke alternativer en bra ting? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg