Albert Andersson Skrevet 22. november 2016 Del Skrevet 22. november 2016 Gråspurvhunn i oktoberlys ... . Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 22. november 2016 Del Skrevet 22. november 2016 Antagelig så naturlig som det går an å få den. Jeg har det jo med å dra litt i både fargespaker og kontrast. Ser ut som du blir holdt øye med her. Full slåsskamp mellom spurvene på min balkong idag. Kjøttmeis og blåmeis ser heller etter et ubevoktet øyeblikk og napper til seg for å stikke avgårde med byttet. Roar Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 22. november 2016 Forfatter Del Skrevet 22. november 2016 Antagelig så naturlig som det går an å få den. Jeg har det jo med å dra litt i både fargespaker og kontrast. Ser ut som du blir holdt øye med her. Full slåsskamp mellom spurvene på min balkong idag. Kjøttmeis og blåmeis ser heller etter et ubevoktet øyeblikk og napper til seg for å stikke avgårde med byttet. Roar Hei, Roar. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 22. november 2016 Del Skrevet 22. november 2016 Her er det ingen til å si på skarphet, flott lys og farger i bildet og på fugl. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 22. november 2016 Forfatter Del Skrevet 22. november 2016 Her er det ingen til å si på skarphet, flott lys og farger i bildet og på fugl. Mvh Ragnar Hei, Ragnar. Mange takk for hyggelig tilbakemelding ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 22. november 2016 Del Skrevet 22. november 2016 Hei mann. A nice peace of work, house sparrow female. Best regards Leif Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 22. november 2016 Forfatter Del Skrevet 22. november 2016 Hei mann. A nice peace of work, house sparrow female. Best regards Leif Hei, Leif. Mange takk for hyggelig kommentar ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 22. november 2016 Del Skrevet 22. november 2016 Hei mann. A nice peace of work, house sparrow female. Best regards Leif Hei, Leif. Mange takk for hyggelig kommentar ! M v h Albert. Bare hyggelig ! Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 22. november 2016 Del Skrevet 22. november 2016 Vanskelig å variere det man skriver i forholde til dine meget velgjorte bilder fra vår fuglefauna, Albert. Fristes til å gå over på karaktergivning i bakkehopping, som i ditt tilfelle blir på nivå Wirkola.. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 23. november 2016 Forfatter Del Skrevet 23. november 2016 Vanskelig å variere det man skriver i forholde til dine meget velgjorte bilder fra vår fuglefauna, Albert. Fristes til å gå over på karaktergivning i bakkehopping, som i ditt tilfelle blir på nivå Wirkola.. Hei, Trond Olav. Hjertelig takk for hyggelig og original tilbakemelding ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg