mandela Skrevet 27. februar 2002 Del Skrevet 27. februar 2002 Unnskyld meg, men hvorfor blir det ikke tatt hensyn til støynivået på de viftene(søppel) som er påmontert disse kortene? (i hardware.no sine tester blir det totalt oversett) Det er jo **** meg umulig å f.eks. se på dvd i fred og ro, har lyddempet PC-en min og det eneste som "bråker" nå er kyro2 vifta mi og jeg har hørt Geforce3 og radeon 7500 vifter, de er jo like jævlige!! Lurer derfor på om det finnes noen Geforce 4 mx eller radeon 8500 kort uten vifter, men med en ordentlig kjøleribbe i stedet. Jeg er dritt lei viftestøy. nok er nok Lenke til kommentar
Tøyte Skrevet 27. februar 2002 Del Skrevet 27. februar 2002 Hvorfor har du ikke bare vannkjøling på 3D kortet og da??????????? Lenke til kommentar
p4power Skrevet 27. februar 2002 Del Skrevet 27. februar 2002 Hva med større høytalere ?? :smile: Lenke til kommentar
SolidBluR Skrevet 27. februar 2002 Del Skrevet 27. februar 2002 Hihi...større høyttalere..jeg skjønte'n! Hehe...hehehe...=)) Lenke til kommentar
albe Skrevet 27. februar 2002 Del Skrevet 27. februar 2002 Jeg har fjernet kjøleribba/vifta på GF3 kortet mitt. Jeg hadde liggende en Globalwin FOP32(?) cpu-kjøler som jeg borret et par hull i. (så den passet til festehullene på skjermkortet). Jeg festet den rett og slett med strips. Så festet jeg en høykvalitet 50mm vifte på den nye ribba, og styrer hastigheten, slik at det ikke bråker. Ulempen er at den tar 2! pci-plasser, men jeg brukte ikke dem allikevel. Den ene av disse plassene tas allikevel opp av en bøyle med usb-utganger. Du kan jo alltids gjøre noe lignende. Hvis støyen plager deg så innmari, burde det være være verd litt egeninnsats for å bli kvitt problemet. Quote: On 2002-02-27 11:41, heraldo skrev:Unnskyld meg, men hvorfor blir det ikke tatt hensyn til støynivået på de viftene(søppel) som er påmontert disse kortene? (i hardware.no sine tester blir det totalt oversett) Det er jo **** meg umulig å f.eks. se på dvd i fred og ro, har lyddempet PC-en min og det eneste som "bråker" nå er kyro2 vifta mi og jeg har hørt Geforce3 og radeon 7500 vifter, de er jo like jævlige!!Lurer derfor på om det finnes noen Geforce 4 mx eller radeon 8500 kort uten vifter, men med en ordentlig kjøleribbe i stedet. Jeg er dritt lei viftestøy. nok er nok Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå