Fotoskrulla Skrevet 22. november 2016 Del Skrevet 22. november 2016 Verahornet Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
sussss Skrevet 22. november 2016 Del Skrevet 22. november 2016 Utroligt smukt sted og virkelig et godt motiv...om det må være så blåt i sneen er jeg lidt i tvivl..nogen ville måske sige noget om det..men det passer jo godt til resten af motivet..smukke skyer..god dybde i billedet Hilsen Suss 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 22. november 2016 Forfatter Del Skrevet 22. november 2016 Utroligt smukt sted og virkelig et godt motiv...om det må være så blåt i sneen er jeg lidt i tvivl..nogen ville måske sige noget om det..men det passer jo godt til resten af motivet..smukke skyer..god dybde i billedet Hilsen Suss Hei Suss Ja, jeg ser nå at snøen er litt for blå. Det var irriterende.. Men ellers har du rett i at det er et smukt sted Lenke til kommentar
sussss Skrevet 22. november 2016 Del Skrevet 22. november 2016 Utroligt smukt sted og virkelig et godt motiv...om det må være så blåt i sneen er jeg lidt i tvivl..nogen ville måske sige noget om det..men det passer jo godt til resten af motivet..smukke skyer..god dybde i billedet Hilsen SussHei Suss Ja, jeg ser nå at snøen er litt for blå. Det var irriterende.. Men ellers har du rett i at det er et smukt sted Ja det må du nok sige...må være noget af en nydelse at gå tur i det område :-) Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 22. november 2016 Del Skrevet 22. november 2016 Flotte utsnitt begge to. Nevner at dybdesuget kan økes ved litt drastiske himmelkutt. Roar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 22. november 2016 Forfatter Del Skrevet 22. november 2016 Flotte utsnitt begge to. Nevner at dybdesuget kan økes ved litt drastiske himmelkutt. Roar I know, men ville ha den fine himmelen med denne gang Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 22. november 2016 Del Skrevet 22. november 2016 Fint lys, flotte skyformasjoner, og selvfølgelig vakker natur. Mvh Ragnar 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 22. november 2016 Forfatter Del Skrevet 22. november 2016 Fint lys, flotte skyformasjoner, og selvfølgelig vakker natur. Mvh Ragnar Takk skal du ha Ragnar Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 22. november 2016 Del Skrevet 22. november 2016 Hei, Helene. Deler av Norge har fantastisk flott natur, og du har god teft når det gjelder å finne og fotografere vakre landskap, - som f. eks. dagens bilde. Du er svært dyktig på dette, Helene ! M v h Albert. 1 Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 22. november 2016 Del Skrevet 22. november 2016 Finfine bilder fra et nydelig terreng! Dere har mange turmuligheter på Sunnmøre! Mvh Fredrik 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 22. november 2016 Forfatter Del Skrevet 22. november 2016 Hei, Helene. Deler av Norge har fantastisk flott natur, og du har god teft når det gjelder å finne og fotografere vakre landskap, - som f. eks. dagens bilde. Du er svært dyktig på dette, Helene ! M v h Albert. Tusen takk Albert, dine ord varmer meg ! Jeg er jo veldig heldig som bor her jeg bor. Turmulightene er helt uendelige! Spesielt ute på øyene er det ufattelig fint. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 22. november 2016 Forfatter Del Skrevet 22. november 2016 Finfine bilder fra et nydelig terreng! Dere har mange turmuligheter på Sunnmøre! Mvh Fredrik Vi har fantastiske turmulighter, både opp på fjell og ut til kysten. Ingen grunn til å sitte inne i grunnen Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 22. november 2016 Del Skrevet 22. november 2016 Kan det bli flottere.. For et ufattelig arbeide det må være å skape så vakkert land. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 23. november 2016 Del Skrevet 23. november 2016 To nydelige bilder fra turen , v1 et fantastisk landskapsbilde med en utrolig flott utsikt mot fjell og fjord i bakgrunnen , v2 flott komponert med en fjellvandrer med i bildet , flott fargerik forgrunn og en flott himmel i bakgrunnen . Mvh Alec Lenke til kommentar
BergquistPhoto Skrevet 27. november 2016 Del Skrevet 27. november 2016 Flott bilde! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg