Gjest Slettet+0987123 Skrevet 22. november 2016 Del Skrevet 22. november 2016 Paraplytrær ?... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 22. november 2016 Del Skrevet 22. november 2016 Sitter på toget, passerte akkurat Ringebu og lengter tilbake ved å se på bildene dine. Jeg har hørt om paraplytær, men ikke i den størrelsen:-) Jeg går for V3. Reiser sydover igjen i desember, men da blir det Las Palmas. Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 22. november 2016 Del Skrevet 22. november 2016 Jeg går for V1 tror jeg. Men himmelen er litt stripete? Hvorfor blir det sånn tro? Disse trærne kan ikke jeg hjelpe deg med,aner ikke hva det er. Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 22. november 2016 Del Skrevet 22. november 2016 Kan nok ikke hjelpe deg, men har sett de samme trærne på de greske øyer. Så de er nok typisk for Middelhavet. Fin serie! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 22. november 2016 Del Skrevet 22. november 2016 Tær skal være trær. Det er ikke så lurt å kommentere fra restaurantvogna på toget. Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 22. november 2016 Del Skrevet 22. november 2016 V2 en smulle blass - ellers intet å bemerke. Disse grønne omvendte paraplyene som minker i diameter til høyere opp på stammen man kommer kjenner man jo igjen fra diverse steder på sydlige breddegrader. Roar Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 23. november 2016 Del Skrevet 23. november 2016 Takker for hyggelige og positive tilbakemeldinger - Gunnar , Helene , Fredrik N og Roar !!!! Kan så vidt skimte stripene , det kan av og til dukke opp hvis jeg drar for hardt i cyan spaken for å få en litt mer blå himmel .Det tror jeg kanskje kan være noe av forklaringen . Her var det ikke så mye justering så derfor ikke så fremtredende heller . V2 er i den lyse enden av et HDR opptak , derfor den blasse fremtoningen . Mvh Alec Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg