lasse_hansen87 Skrevet 21. november 2016 Rapporter Del Skrevet 21. november 2016 Hei sann. Lurer på litt ang nvidia kontrollpanel, under "Behandle 3D innstillinger" Har G-sync på, bør da også Vertical sync stå på? Og hvordan er det med Tripple Buffring? Nå så har jeg Tripple Bufring: AV G-sync: PÅ Vertical Sync: PÅ Ønsket Oppdateringsfrekvens: Høyeste mulig Bør jeg skru av Vertical sync tru? Sliter nemlig litt med "små" lag på Mafia 3. Ellers har pcèn 16GB Ram, i7 prosessor 4ghz, SSD disk Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 22. november 2016 Rapporter Del Skrevet 22. november 2016 V-Sync bør du ha av for å få minst mulig inputlag visst du har 120/144Hz monitor. Har du 60Hz så kan for høy fps forårsake stuttering og tearing, så det kommer litt ann på din monitor om du bør ha den av eller på. Triple Buffering bruker jeg å ha av fordi det kun har gitt meg visuelle feil i enkelte spill. Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 25. november 2016 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. november 2016 takker for svar. Har en 144Hz monitor. Har slått av v-sync nå, og triple buffering er også skrudd av. Noe annet jeg bør tenke på/justere på? Lenke til kommentar
Snuggis Skrevet 26. november 2016 Rapporter Del Skrevet 26. november 2016 Du kan jo prøve å sette power management mode til prefer maximum performance? Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 26. november 2016 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. november 2016 oki, takk for tips.. andre tips mottas med en stor takk Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 26. november 2016 Rapporter Del Skrevet 26. november 2016 oki, takk for tips.. andre tips mottas med en stor takk Å skru av V-Sync har noe for seg for de som får langt over 144fps på en i dette tilfellet 144Hz skjerm. Men det har også kommet noe nytt man kan velge i slike tilfeller. Og det er "fastsync". Det ville uansett være min foretrukne innstilling på en 144Hz G-Sync skjerm. Altså G-Sync med fastsync. Da er G-Sync aktiv i skjermens arbeidsområde, f.eks. 30-144Hz. Og så overtar fastsync om skjermkortet kommer over 144fps. Kikk gjerne litt på FAQ i signaturen min. 1 Lenke til kommentar
uggy Skrevet 26. november 2016 Rapporter Del Skrevet 26. november 2016 Og for de med SLI ? Lenke til kommentar
Snuggis Skrevet 27. november 2016 Rapporter Del Skrevet 27. november 2016 Og for de med SLI ? Tenker du på x-sync? Blir vel g-sync og v-sync eller en frame limiter da. SLI støtter vel ikke fast sync ennå? Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet 29. november 2016 Rapporter Del Skrevet 29. november 2016 V-sync, G-sync, X-sync... Det viktigste er å ha på NSYNC i bakgrunnen. https://m.youtube.com/watch?v=Eo-KmOd3i7s 1 Lenke til kommentar
War Skrevet 30. november 2016 Rapporter Del Skrevet 30. november 2016 Trudde dette var stalltips, klikket på med stor nysgjerrighet Lenke til kommentar
uggy Skrevet 2. desember 2016 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2016 Og for de med SLI ? Tenker du på x-sync? Blir vel g-sync og v-sync eller en frame limiter da. SLI støtter vel ikke fast sync ennå? Tenker på hva som er anbefalt å hive på, siden g-sync slutter å virke over refresh raten til skjermen, som er 100 i mitt tilfelle på en 3440x1440p skjerm, siden det ikke er mulig å cape frame raten med g-sync og fast sync ikke er mulig i SLI. Lenke til kommentar
Snuggis Skrevet 2. desember 2016 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2016 (endret) Og for de med SLI ?Tenker du på x-sync? Blir vel g-sync og v-sync eller en frame limiter da. SLI støtter vel ikke fast sync ennå? Tenker på hva som er anbefalt å hive på, siden g-sync slutter å virke over refresh raten til skjermen, som er 100 i mitt tilfelle på en 3440x1440p skjerm, siden det ikke er mulig å cape frame raten med g-sync og fast sync ikke er mulig i SLI.Da blir det fort v-sync eller bruke en frame limiter. Feks i Rivatuner Statistics Server. Kanskje noen har et bedre forslag? Endret 2. desember 2016 av 6u4rdi4n Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå