blinc Skrevet 24. november 2016 Forfatter Del Skrevet 24. november 2016 (endret) fellesnevneren Rødts ståsted narkotika pdd: "Styrket innsats mot smugling av alkohol og narkotika. • Partiet skiller ikke mellom de ulovlige rusmidlene, men kaller alt for «narkotika». • Vil ikke lovliggjøre privat bruk og besittelse av cannabis. • Vil ikke lovliggjøre produksjon, frakt og salg av cannabis." Ikke mye liberalisme i det partiet, hverken for individet eller økonomi Denne liberalismen blir jaggu mindre og mindre liberalistisk... Vel.. liberalisme er ikke anarki. Fortsatt stat og lover. Og ingen fri innvandring før offentlige trygde- og stønadsordninger er borte. Endret 24. november 2016 av blinc Lenke til kommentar
Anatman Skrevet 25. november 2016 Del Skrevet 25. november 2016 Her er en som føler seg lurt: https://www.nrk.no/ytring/lavmal-av-frp-1.13243602 PS:sjekk ut linken til Siv sin face Lenke til kommentar
Zork Skrevet 25. november 2016 Del Skrevet 25. november 2016 Litt morsomt at Listhaug sannsynligvis kommer til å bli husket som "lik og del"-ministeren fremfor å huskes for det hun har gjort politisk. Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 25. november 2016 Del Skrevet 25. november 2016 fellesnevneren Rødts ståsted narkotika pdd: OK tok feil angående Rødt. Lenke til kommentar
lada1 Skrevet 26. november 2016 Del Skrevet 26. november 2016 Har vi andre nylige eksempler på at kommersielle aktører driver skjult "produkt-plassering" og annen reklame på Facebook? Jeg husker at for noen år siden så var det mange media-oppslag om dårlig vann i Norge. Dette var en del av en kampanje for å selge vann på flasker i butikker. Kampanjen ga store ekstra inntekter. Mye bedre enn betalte og identifiserbare reklame-innslag. Forresten: tjener Lars Monsen på produkt-plassering? Jeg tror ikke det. Jeg like programmene hans. Men en kan jo aldri vite :-) Kanskje andre kjendiser driver med slikt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå