Gå til innhold

LG OLED55B6V Spille 4K rett fra ekstern harddisk

Anbefalte innlegg

Kan LG OLED55B6V spille K4 med høy bitrate rett fra ekstern harddisk med USB 3?

Bærbare pcen min klarer ikke spille av 4K filer...

Så det var tilbud på seagate 4T i morgen som har USB 3. Men vet ikke om prosesoren er sterk nok i tven?

Burde jeg kjøpe LG OLED55B6V for 15.000kr nå eller vente til black friday?

Kan det komme enda bedre tilbud?

Takk for svar :) Veldig spent på om Tven klarer raw filer på 150GB i 4K, avi,mkv mp4 filer.

(Kan jeg miste bitrate på denne måten?)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU

Så det var tilbud på seagate 4T i morgen som har USB 3. Men vet ikke om prosesoren er sterk nok i tven?

Takk for svar :) Veldig spent på om Tven klarer raw filer på 150GB i 4K, avi,mkv mp4 filer.

Ingen aning, men et alternativ kan være å streame videofilene via nettverket til PLEX-appen.

Er usikker på om den må encode filen på datamaskinen først, eller om den gjør det i TVen på ett vis....

Fungerer ihvertfall fjell hos meg (fra ekstern nettverksdisk tilkoblet imac -> KS8005).

Lenke til kommentar

Ingen aning, men et alternativ kan være å streame videofilene via nettverket til PLEX-appen.

Er usikker på om den må encode filen på datamaskinen først, eller om den gjør det i TVen på ett vis....

Fungerer ihvertfall fjell hos meg (fra ekstern nettverksdisk tilkoblet imac -> KS8005).

Ok, syns jeg leste et sted at tven ikke klarte mer enn 2TB. Men vet ikke om dette stemmer..

Streame videofilene via nettverket kommer aldri til og gå bra med RAW K4 filer på mellom 150GB til 300GB :/

Lenke til kommentar
I manualen til OLED55B6V står det at det ikke anbefales mer enn 2TB hardisk. Betyr det at 4TB ikke kommer til og virke?

Det står også at max er 50 Mbps. Er det det samme som bitrate? RAW 4K har jo over det dobbelte av dette i så fall.
Eller misforstår jeg? Selv kryptert har jo 60.000-70.000 bitrate.

Supported Video Files
Maximum data transfer rate:
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...