mango123 Skrevet 21. november 2016 Del Skrevet 21. november 2016 Hva er den enkleste og billigste måten å få en større harddisk eller bare større lagringsplass generelt på ps4? Er ikke ekspert på dette Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 21. november 2016 Del Skrevet 21. november 2016 Du trenger en hardisk størrelse 2,5" som ikke er tykkere enn 9mm.Denne f.eks https://www.komplett.no/product/904793/datautstyr/harddiskerssd/harddisk-25/seagate-barracuda-2tb-25-mobile-hdd Så er det såre enkelt. 1 Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 22. november 2016 Del Skrevet 22. november 2016 Det er veldig enkelt å skaffe seg fysisk tilgang til harddisken så det er null problem å bytte. Du får mest bang for bucks med snurredisk kontra SSD. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 23. november 2016 Del Skrevet 23. november 2016 Oppfølgingsspørsmål fra min side: Jeg kan hoppe over punket med backup av harddisk og kun installere systemprogramvaren fra minnepenn? Lagrede data fra spill og sånn lagres vel i PlayStation sin sky uansett? Jeg er klar over at jeg må installere og laste ned spill på nytt. Jeg har ikke ekstern harddisk og ser ikke behovet for en. Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 23. november 2016 Del Skrevet 23. november 2016 Ja, det går fint. Men i det siste har noen bruker meldt om at skyen ikke hadde alle savegames.Så hvis du har en ekstra minnepinne, anbefaler jeg å lokalt ta ut savegames til minnepinne. Deretter går det helt fint å skifte HDD og installere programvare på nytt.Bare husk å laste ned systemprogrammet som er ca 850-900mb stort. For du trenger selve hovedfilen med all data, og ikke den oppdateringsfilen som er på 300-350mb og kun inneholder oppdatert data. Hovedfilen finner du her:https://www.playstation.com/no-no/get-help/ps4-system-software/ VIKTIG!! Scroll HELT NED på siden og åpne nederste PLUSS-symbolet.Der finner du hovedfilen for nyinstall av harddisk. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå