Martin Braathen Røise Skrevet 21. november 2016 Del Skrevet 21. november 2016 Da nyheten om det store angrepet ble kjent, stupte verdien på selskapet Lenke til kommentar
Tastaturskriver Skrevet 21. november 2016 Del Skrevet 21. november 2016 Flott click-bait overskrift 4 Lenke til kommentar
oppat Skrevet 21. november 2016 Del Skrevet 21. november 2016 Flott click-bait overskrift Og? Var det noe feil? Lenke til kommentar
Frobe Skrevet 21. november 2016 Del Skrevet 21. november 2016 Flott click-bait overskrift Og? Var det noe feil? Jeg er neppe alene om å unngå alle artikler med click-bait overskrifter. Hadde det vært en seriøs overskrift ville jeg kanskje lest artikkelen, nå hoppet jeg rett inn på kommentartråden for å klage istedenfor. 1 Lenke til kommentar
roflol Skrevet 21. november 2016 Del Skrevet 21. november 2016 Hvilken bedrift? 1 Lenke til kommentar
G Skrevet 23. november 2016 Del Skrevet 23. november 2016 Hvordan kan de rane penger digitalt uten at noen vet hvem det er som står bak, altså hvor pengene måtte ta veien? 1 Lenke til kommentar
0Y7B9UNO Skrevet 23. november 2016 Del Skrevet 23. november 2016 Hvis du setter inn penger på en tilfeldig konto i Burma, og de blir brukt på et "veldedig fond" på Cayman, får du dem da tilbake? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå