Pande Skrevet 21. november 2016 Del Skrevet 21. november 2016 Darkness in the edge of town Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 21. november 2016 Del Skrevet 21. november 2016 Jeg sitter og kommenterer fra liten mobil, da er det lett å glipp av viktige detaljer. Her synes jeg både bilde og tittel er god. Mvh Gunnar Lenke til kommentar
avedon Skrevet 21. november 2016 Del Skrevet 21. november 2016 Det her er også en av dine beste sider når det gjelder enkeltmenneskelige uttrykk i form av sv/hv. lys og skygge. Mvh. Roy Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 21. november 2016 Del Skrevet 21. november 2016 Her var det mye darkness! Likte dette veldig godt. Er nok tatt i Hellas dette. Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Pande Skrevet 22. november 2016 Forfatter Del Skrevet 22. november 2016 Takker for fine kommentarer:-) Driver og eksperimenterer litt med utrykk og komp, og da kan det gi seg slike utslag... @Fredrik, så har du helt rett, Olympos på Karpathos. Verdt et besøk, men pass deg for damene der....de skal selge deg alt mulig håndtverk, og du kan bli blakk før du vet ordet av det. De er kjent for og være svært pågående, noe de andre innbyggerne på øya er raske med å påpeke. Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 22. november 2016 Del Skrevet 22. november 2016 Takker for fine kommentarer:-) Driver og eksperimenterer litt med utrykk og komp, og da kan det gi seg slike utslag... @Fredrik, så har du helt rett, Olympos på Karpathos. Verdt et besøk, men pass deg for damene der....de skal selge deg alt mulig håndtverk, og du kan bli blakk før du vet ordet av det. De er kjent for og være svært pågående, noe de andre innbyggerne på øya er raske med å påpeke. Oppi den landsbyen har jeg faktisk vært. Tror det nesten bare var gamle damer der. Spesiellt sted og de lever nok stort sett av turisme. Fredrik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg