Sweet Tooth Skrevet 21. november 2016 Del Skrevet 21. november 2016 Heisann Som i tittelen. Hva tenker dere? Jeg ser at det ikke er en FE-type vifte på kortet. Krever denne da 2-slot spacing i SLI? Lenke til kommentar
FranZe Skrevet 21. november 2016 Del Skrevet 21. november 2016 (endret) Hva med å sjekke hos leverandøren? Scroll litt ned og trykk på Specs fanen. Svaret står i midterste kolonne der, under Dimensions. Endret 21. november 2016 av FranZe Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 21. november 2016 Del Skrevet 21. november 2016 Heisann Som i tittelen. Hva tenker dere? Jeg ser at det ikke er en FE-type vifte på kortet. Krever denne da 2-slot spacing i SLI? Det anbefales alltid 2 slot imellom ved sli, pga varme. Dog det fungerer rimelig bra med hybridkorta med bare en slott mellom, da det meste av varmen går i radiatoren. Radialvifta er vel mest for å kjøle vrm/ minne Lenke til kommentar
Sweet Tooth Skrevet 21. november 2016 Forfatter Del Skrevet 21. november 2016 Hva med å sjekke hos leverandøren? Scroll litt ned og trykk på Specs fanen. Svaret står i midterste kolonne der, under Dimensions. Takk for tipset Franze! Trodde ikke dette var noe leverandøren uttalte seg om og at det var opp til hver enkelt bruker/kabinett. Takker for oppklaringen Lenke til kommentar
Sweet Tooth Skrevet 21. november 2016 Forfatter Del Skrevet 21. november 2016 Heisann Som i tittelen. Hva tenker dere? Jeg ser at det ikke er en FE-type vifte på kortet. Krever denne da 2-slot spacing i SLI? Det anbefales alltid 2 slot imellom ved sli, pga varme. Dog det fungerer rimelig bra med hybridkorta med bare en slott mellom, da det meste av varmen går i radiatoren. Radialvifta er vel mest for å kjøle vrm/ minne Gode ting! Skal teste dette Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå