Sweet Tooth Skrevet 21. november 2016 Del Skrevet 21. november 2016 Heisann Som i tittelen. Hva tenker dere? Jeg ser at det ikke er en FE-type vifte på kortet. Krever denne da 2-slot spacing i SLI? Lenke til kommentar
FranZe Skrevet 21. november 2016 Del Skrevet 21. november 2016 (endret) Hva med å sjekke hos leverandøren? Scroll litt ned og trykk på Specs fanen. Svaret står i midterste kolonne der, under Dimensions. Endret 21. november 2016 av FranZe Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 21. november 2016 Del Skrevet 21. november 2016 Sweet Tooth skrev (På 21.11.2016 den 13.15): Heisann Som i tittelen. Hva tenker dere? Jeg ser at det ikke er en FE-type vifte på kortet. Krever denne da 2-slot spacing i SLI? Det anbefales alltid 2 slot imellom ved sli, pga varme. Dog det fungerer rimelig bra med hybridkorta med bare en slott mellom, da det meste av varmen går i radiatoren. Radialvifta er vel mest for å kjøle vrm/ minne Lenke til kommentar
Sweet Tooth Skrevet 21. november 2016 Forfatter Del Skrevet 21. november 2016 FranZe skrev (På 21.11.2016 den 13.54): Hva med å sjekke hos leverandøren? Scroll litt ned og trykk på Specs fanen. Svaret står i midterste kolonne der, under Dimensions. Takk for tipset Franze! Trodde ikke dette var noe leverandøren uttalte seg om og at det var opp til hver enkelt bruker/kabinett. Takker for oppklaringen Lenke til kommentar
Sweet Tooth Skrevet 21. november 2016 Forfatter Del Skrevet 21. november 2016 Nizzen skrev (På 21.11.2016 den 15.07): Sweet Tooth skrev (På 21.11.2016 den 13.15): Heisann Som i tittelen. Hva tenker dere? Jeg ser at det ikke er en FE-type vifte på kortet. Krever denne da 2-slot spacing i SLI? Det anbefales alltid 2 slot imellom ved sli, pga varme. Dog det fungerer rimelig bra med hybridkorta med bare en slott mellom, da det meste av varmen går i radiatoren. Radialvifta er vel mest for å kjøle vrm/ minne Gode ting! Skal teste dette Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå