Arodem Skrevet 21. november 2016 Del Skrevet 21. november 2016 Internett er fullt av lekkasjer etter at tidlige kopier har havnet på markedet.Nå må du passe deg for Final Fantasy XV-spoilere Lenke til kommentar
Bjoolz Skrevet 21. november 2016 Del Skrevet 21. november 2016 (endret) Det er vel vanskelig å lage et mindre engasjerende spill enn FFXIII så det blir nok en forbedring, men jeg tror jeg holder meg unna denne inntil videre. Er ganske lite fan av kampsystemet også. Endret 21. november 2016 av Bjoolz Lenke til kommentar
xtordx Skrevet 21. november 2016 Del Skrevet 21. november 2016 Takk for tipset. Har ventet i godt over 8-9 år nå , håper dette blir like bra som det ser ut til å bli. Hørt at første inntrykket til majoriteten av folk er at dette er ganske så bra. Lenke til kommentar
xtordx Skrevet 21. november 2016 Del Skrevet 21. november 2016 Det er vel vanskelig å lage et mindre engasjerende spill enn FFXIII så det blir nok en forbedring, men jeg tror jeg holder meg unna denne inntil videre. Er ganske lite fan av kampsystemet også. jeg var også skeptisk helt til jeg prøvde kingdom hearts og har siden funnet ut at gameplay i kingdom hearts funker veldig bra. Xiii var ikke så bra nei, gameplay var får my hånd holding , men syns nå et par av karakterene var ok , og plot var helt ok det å Lenke til kommentar
Walkyrje Skrevet 21. november 2016 Del Skrevet 21. november 2016 Det er vel vanskelig å lage et mindre engasjerende spill enn FFXIII så det blir nok en forbedring, men jeg tror jeg holder meg unna denne inntil videre. Er ganske lite fan av kampsystemet også. Er ikke kampsystemet forbedret i FFXV. Etter demoen jeg prøvde så er det ikke noe turnbasert combat lenger. Mulig jeg tar helt feil. Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 21. november 2016 Del Skrevet 21. november 2016 (endret) Det er vel vanskelig å lage et mindre engasjerende spill enn FFXIII så det blir nok en forbedring, men jeg tror jeg holder meg unna denne inntil videre. Er ganske lite fan av kampsystemet også. Er ikke kampsystemet forbedret i FFXV. Etter demoen jeg prøvde så er det ikke noe turnbasert combat lenger. Mulig jeg tar helt feil. de har fjerna turbaserte systemet heilt i det nye, og ser gamezone har ett par igjen på lager til ps4 og 16 til xbox one Endret 21. november 2016 av Leffi78 1 Lenke til kommentar
Bjoolz Skrevet 21. november 2016 Del Skrevet 21. november 2016 Det er vel vanskelig å lage et mindre engasjerende spill enn FFXIII så det blir nok en forbedring, men jeg tror jeg holder meg unna denne inntil videre. Er ganske lite fan av kampsystemet også. Er ikke kampsystemet forbedret i FFXV. Etter demoen jeg prøvde så er det ikke noe turnbasert combat lenger. Mulig jeg tar helt feil. Det er det nye kampsystemet jeg mener. 1 Lenke til kommentar
Saggers Skrevet 22. november 2016 Del Skrevet 22. november 2016 Takk for advarsel. Å bare være på forsiden av youtube i seg selv er farlig nå. Men er fortsatt spent på anmeldelsene av spillet. Tror jeg bare kommer til å gå innom pressfire.no og gamer.no for å få med meg anmeldelsene. Lenke til kommentar
Martyric Skrevet 23. november 2016 Del Skrevet 23. november 2016 Spillet lå i postkassa i dag ? ganske tidlig ute må jeg si Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå