Albert Andersson Skrevet 21. november 2016 Del Skrevet 21. november 2016 Spettmeis i det rolige hjørnet ... . Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 21. november 2016 Del Skrevet 21. november 2016 Vanskelig å klage på denne. Hos meg forsvant de igjen. Hadde et par stykker to-tre dager før de forsvant igjen. Men jeg har jo nok andre som kommer villig etter å ha blitt bortskjemt i flere år nå. Vanskelig å si noe stygt om denne krabaten her - ei heller bakgrunnen som har fått beholde litt liv. Roar Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 21. november 2016 Forfatter Del Skrevet 21. november 2016 Vanskelig å klage på denne. Hos meg forsvant de igjen. Hadde et par stykker to-tre dager før de forsvant igjen. Men jeg har jo nok andre som kommer villig etter å ha blitt bortskjemt i flere år nå. Vanskelig å si noe stygt om denne krabaten her - ei heller bakgrunnen som har fått beholde litt liv. Roar Hei, Roar. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding ! Kona og jeg har faktisk snakket om at det er så få fargesterke grønnfinker på fórplassen, - de fleste har en grågrønn og litt "kjedelig" sjattering. Så din observasjon er absolutt korrekt. M v h Albert. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 21. november 2016 Del Skrevet 21. november 2016 Flere sekunder i ro, rene middagshvilen det for slike krabater. Sentrumsblink når det gjelder detaljer, lys og skarphet. Behagelig bakgrunn. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 21. november 2016 Forfatter Del Skrevet 21. november 2016 Flere sekunder i ro, rene middagshvilen det for slike krabater. Sentrumsblink når det gjelder detaljer, lys og skarphet. Behagelig bakgrunn. Mvh Ragnar Hei, Ragnar. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding ! Ja, jeg har aldri opplevd annet enn at spettmeiser alltid er i bevegelse i et "halsbrekkende" tempo. M v h Albert. Lenke til kommentar
okjo Skrevet 21. november 2016 Del Skrevet 21. november 2016 Det begynner å bli vanskelig å finne noe å pirke på i fuglebildene dine Og her en strøken spettmeis mot nydelig bakgrunn. Ikke så uvanlig at spettmeisen nærmest "fryser" og kan bli sittende eller "hengende" ganske lenge, vet ikke om det er noe den oppfanger som krever ekstra oppmerksomhet eller.. Mvh Oddmund Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 21. november 2016 Forfatter Del Skrevet 21. november 2016 Det begynner å bli vanskelig å finne noe å pirke på i fuglebildene dine Og her en strøken spettmeis mot nydelig bakgrunn. Ikke så uvanlig at spettmeisen nærmest "fryser" og kan bli sittende eller "hengende" ganske lenge, vet ikke om det er noe den oppfanger som krever ekstra oppmerksomhet eller.. Mvh Oddmund Hei, Oddmund. Tusen takk for hyggelig og informativ tilbakemelding ! Det var interessant at du har observert at spettmeiser kan "fryse" - jeg har tidligere ikke sett eller lest om denne type oppførsel / reaksjon. M v h Albert. Lenke til kommentar
Jimmyag Skrevet 21. november 2016 Del Skrevet 21. november 2016 Spettmeis har aldri sett jeg hjem hos meg, flott bilde og flott fugl. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 21. november 2016 Forfatter Del Skrevet 21. november 2016 Spettmeis har aldri sett jeg hjem hos meg, flott bilde og flott fugl. Hei, Jimmyag. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding ! Spettmeis er utbredt over det meste av Sør-Norge så langt nord som til Trøndelag, så dersom du bor lenger nord, er nok det forklaringen på at du ikke har sett den. M v h Albert. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 21. november 2016 Del Skrevet 21. november 2016 Nydelig portrettert , usedvanlig skarp og med en flott bokeh og fargepalett . Mvh Alec Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 21. november 2016 Forfatter Del Skrevet 21. november 2016 Nydelig portrettert , usedvanlig skarp og med en flott bokeh og fargepalett . Mvh Alec Hei, Alec. Mange takk for nok en hyggelig og positiv tilbakemelding ! Det ble tid til å holde kamaraet stille, ettersom spettmeisen ble stående nesten urørlig i flere sekunder. M v h Albert. Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 21. november 2016 Del Skrevet 21. november 2016 Du er en svært dyktig fuglefotograf, Albert! Dette var meget bra av spettmeisen. Veldig god skarphet! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 21. november 2016 Del Skrevet 21. november 2016 Perfekt som alltid! Du er så flink med bakgrunnen synes jeg, den blir alltid så lekker i fargen. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 22. november 2016 Forfatter Del Skrevet 22. november 2016 Du er en svært dyktig fuglefotograf, Albert! Dette var meget bra av spettmeisen. Veldig god skarphet! Mvh Fredrik Hei, Fredrik N. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding ! Jeg var nok litt heldig med denne spettmeisen, for den satt nesten ubevegelig i flere sekunder. M v h Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 22. november 2016 Forfatter Del Skrevet 22. november 2016 Perfekt som alltid! Du er så flink med bakgrunnen synes jeg, den blir alltid så lekker i fargen. Hei, Helene. Mange takk for hyggelig og positiv tilbakemelding ! Det er rart hvor liten kameraforflytning som skal til for å endre bakgrunnen, - det er artig å forsøke å få til en god fargeharmoni mellom fugl og bakgrunn. M v h Albert: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg