Daron Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Har nettop innstalert mitt vannkjølingsutsyr, og etter å ha gått rundt maskinen et par ganger og gnidd meg i hendene kunne jeg ikke dy meg.. jeg måtte bare prøve å overklokke littegranne... Prøvde først å øke multiplieren med 0.5.. Men neida.. maskinen vill ikke engang starte.. Etter å ha resatt CMOS prøvde jeg da FSB.. okte den fra 133 til 140, og maskinen starter da faktisk opp.. men når jeg skal kjøre 3DMark01 for å teste klikker det etter et par av testenen.. og jeg må reboote... ER denne prosessoren virkelig helt umulig å overklokke? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 (endret) Du skriver ikke hvilket HK du har og om HK eventuelt har AGP/PCI lock... Prøv 137 FSB.... Endret 29. november 2003 av jarmo Lenke til kommentar
Olaven Spire Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 MP er nok låst så den trenger du ikke å røre, FSB er vel det eneste du kan øke, har xp2000+ og har samme problem. Klarer å klokke fra 1667Mhz (133FSB) til 1850Mhz (147FSB) sånn ca. Skulle tro du kunne få mer overklokket enn jeg som har vifte og kjøler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå