Dubious Skrevet 21. november 2016 Del Skrevet 21. november 2016 (endret) Har et problem som jeg har hatt lenge Når spill PC kræsjer, så går nettet ned Det vil si at den går i så kalt "bluescreen" og HTPC mister nett tilgang Har ikke peiling på hva som er grunnen, untatt det faktum at i det jeg trykker på reset knappen (på spill PC), så har jeg nett igjen Begge PCer er koblet til en switch, sammen med alt annet av hardware, som TV og Reciever etc Switch er koblet til bredbåndsruter Endret 21. november 2016 av Dubious Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 21. november 2016 Del Skrevet 21. november 2016 Høres ut som en dårlig switch. Funker det å nappe kabelen for å få nett på HTPC etter en krasj? Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 21. november 2016 Forfatter Del Skrevet 21. november 2016 Høres ut som en dårlig switch. Funker det å nappe kabelen for å få nett på HTPC etter en krasj? Kan ikke huske å ha prøvd det, men iogmed at det funker i det jeg trykker på reset knapp så vil en regne med at det har samme effekt Lenke til kommentar
007CD Skrevet 24. november 2016 Del Skrevet 24. november 2016 Hmmm, må stille det klassiske spørsmålet da... Det er vell ikke Jensen saker du har koblet på inne i den kabelsuppa der ett sted? Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 24. november 2016 Forfatter Del Skrevet 24. november 2016 Hmmm, må stille det klassiske spørsmålet da... Det er vell ikke Jensen saker du har koblet på inne i den kabelsuppa der ett sted? Netgear 8 porters giga switch Muligens funnet "problemet", da gamer PC var koblet til en port som det står "on=link" Byttet port så får en se neste gang PCn kræsjer.. Lenke til kommentar
toreae Skrevet 24. november 2016 Del Skrevet 24. november 2016 Kan jo prøve et annet nettverkskort (slå av i bios om det er onboard). Lenke til kommentar
-ɐMoԀ- Skrevet 6. desember 2016 Del Skrevet 6. desember 2016 Hmmm, må stille det klassiske spørsmålet da... Det er vell ikke Jensen saker du har koblet på inne i den kabelsuppa der ett sted? Netgear 8 porters giga switch Muligens funnet "problemet", da gamer PC var koblet til en port som det står "on=link" Byttet port så får en se neste gang PCn kræsjer.. Jeg har faktisk opplevd det samme uten at jeg finner feilen, jeg bruker også netgear switch+ en cisco swich Heldigvis lenge siden bluescreen nu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå