Gå til innhold

Ørskogfjellet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei, Helene.

Et praktfullt landskapsbilde, som muligens hadde "fortjent" litt beskjæring av forgrunnen !

De som er bosatt vest i Midt-Norge, har en fantastisk natur å boltre seg i.

Dersom vi østfoldinger skal se oss omkring i fylket, må vi klatre i trær eller utsiktstårn, - den høyeste fjelltoppen, - Slavasshøgda, rager hele 336 meter i været, og derfra ser man bare grantopper !

M v h

Albert.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123

Flott komponert bilde av dette mektige fjellandskapet .

Det eneste måtte være å klone bort firkanten av tre foran endeveggen .

Ellers synes jeg at både hytten og fjellene bør få stå urørt bortsett fra litt reduksjon av høylyset og å lyse opp skyggepartiene .

Mvh

Alec

Lenke til kommentar

Godt komponert landskapsbilde fra kjente trakter. Det er noe eget med Møre og Romsdal:-) Ha ei fin uke! Mvh Gunnar

Synes det ser snapshot-aktig ut, men i fullstørrelse ser jeg at det har gode kvaliteter om du beskjærer vekk huset til venstre og det meste av fjellene som ligger i skygge til høyre. Da kommer linjene i senter av bildet mye mer til sin rett. :-)

Igjen flott vestlandsnatur.

Kunne tenkt meg å klone litt langs nedre ramme siste par centimetrene mot hjørnet.

Roar

Måske lidt mange skygger steder..men ellers et meget smukt sted..det er jeg ikke i tvivl om :-) så fik du dagens motion

Her var det supert turterreng!

Fint landskapsbilde, Helene!

Mvh

Fredrik

Vakkert landskaps/naturbilde Helene !

Mvh Ragnar

Kjempefint bildet med skikkelig vinterstemning, kanskje som Roar sier du kunne har beskjært burt huset?

Hei, Helene.

Et praktfullt landskapsbilde, som muligens hadde "fortjent" litt beskjæring av forgrunnen !

De som er bosatt vest i Midt-Norge, har en fantastisk natur å boltre seg i.

Dersom vi østfoldinger skal se oss omkring i fylket, må vi klatre i trær eller utsiktstårn, - den høyeste fjelltoppen, - Slavasshøgda, rager hele 336 meter i været, og derfra ser man bare grantopper !

M v h

Albert.

Flott komponert bilde av dette mektige fjellandskapet .

Det eneste måtte være å klone bort firkanten av tre foran endeveggen .

Ellers synes jeg at både hytten og fjellene bør få stå urørt bortsett fra litt reduksjon av høylyset og å lyse opp skyggepartiene .

Mvh

Alec

Heisann alle sammen! :D

I dag var det jo en ren godtepose med kommentarer til dette bildet. Det var veldig gøy å lese :) Jeg har prøvd å lage en V2 litt etter deres innspill. Dere får ta en titt :)

I dette bildet går faktisk veien mellom Ålesund og Molde, men den er ikke lett å få øye på. Her er et nydelig turterreng både sommer,høst,vinter og vår. Til og med et alpinanlegg er det her. Vi har en natur rundt oss her på vestlandet som er helt fantastisk og heldigvis har jeg fysikken så jeg kommer meg ut og nyte dette. :)

Synes synd på deg Albert som må klatre opp i en tretopp for å få utsikt...til en million nye tretopper...;)

Tusen hjertelig takk for alle fine tilbakemeldinger! :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...