Caliber Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Hei, har et ABIT IC7-MAX3, men sliter med et problem (nevnt i denne tråden). Håper at nyeste bios vil fikse dette, men er usikker på framgangsmåten. Lastet ned IC7-MAX3 BIOS 13, kjørt den og flyttet de 4-filene (awdflash.exe, abitfae.bat, runme.bat og Ic7p_13.bin) på en diskett, er dette riktig? Ser så at det står:"Besides downloading the BIOS file, you also need the flash utility to flash BIOS ROM." Hvorfor det, og når/hvordan installerer jeg denne? Finneri ingen "manual" noe sted, er ganske ny på dette. Kan noen forklare spesifikt åssen jeg gjennomfører en update av biosen på mitt kort? - Cal Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 awdflash er flash utility. Du finner bruksanvisning her: http://www.scanware-web.dk/download/utilities/ Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 29. november 2003 Forfatter Del Skrevet 29. november 2003 Har ikke internett på pc'en som skal få oppdatert biosen. Hvis jeg laster ned Abits flashmenu og nyeste max3 bios-update, legger de på en cd og tar de over på den nye pcen, så starter flashmenu og velger den nyeste biosen fra cd'en, ville d funke? Er helt ny på dette, livredd for å ødelegge noe! - Cal Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå