Gå til innhold

Veggfeste i hjørne til 55" - forslag?

Anbefalte innlegg

Hei. Skal kjøpe en ny tv til leiligheten. Tror jeg akkurat klarer å lure inn en slank 55-tommer.

post-25817-0-16988200-1479696317_thumb.png

Jeg antar at jeg trenger et veggfeste som kan festes i hjørnet som vist på bildet. Tv-en skal være 123 cm bred. TV-en som er inntegnet er også 123 cm, med andre ord er det trangt om plassen.

Har enda ikke bestemt meg for TV, men ser mest på 8000-serien eller 6400-serien fra Samsung. 

Er det noen spesielle typer jeg bør gå for? Finnes det løsninger som gjør at jeg kan "gjemme" tv-en litt? Med andre ord skyve den inn till veggen til venstre? Rommet er kun 10 kvm, så TV-en blir ganske voldsom. Kan jo tenkes det finnes noen lure måter man kan skjule den litt på når den ikke brukes.

Takker for all hjelp!

Endret av deleder
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det jeg tenker på er å droppe hjørnefestet, men heller ha ett fleksibelt feste.

Noe slikt.

front_big.jpg

Som du fester veggfestet på veggen til venstre, helt inntil hjørnet slik at du kan ha den vinklet i hjørnet og kan legge den inntil den vestre veggen når du føler for det :)

Lenke til kommentar

Tusen takk. Det ser ut som en fin løsning Hvordan kan jeg være sikker på at den vil gå langt nok ut fra hjørnet, som vist på bildet? Vil gjerne at den skal stå skrått ut fra hjørnet, og da må vel armen være av en viss lengde? Tv-en vil være 123 cm bred ca.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...