Beelzebub Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Hvor laster du ned spill (hvis du gjør d)?? Jeg kan f*** ikke finne et bra sted! Edonkey er alt for treig. Jeg har prøvd noe som heter Bittorrent, men den var også treig... Trenger hjelp nå!!! Lenke til kommentar
huf Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 3..2..1 og der var den stengt ja. Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Du kan laste ned alle spill på MPAA og RIAA sine privat ftp. Kontakt de her så får du ftp informasjon : www.riaa.gov & www.mpaa.com Lykke til :thumpup: Lenke til kommentar
Kringla' Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Noen er bare mer idiot enn andre... Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Uff, dær gikk du på en smell QUIZ: Gjett på hvor mange dager/uker han blir utestengt Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Det er faktisk en god del som registrerer seg og ignorerer forumreglene. Til Beelzebub : du burde lese retningslinjene før du poster, fordi warez og slikt er ulovlig. Og kontakter du virkelig RIAA eller MPAA og spør om ftp med "masse nye games" så sliter du; så jeg gir deg tips om å la vær... Og nå vet du ihvertfall at det er ulovlig med warez her Lenke til kommentar
TST Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Beelzebub utestenges i 1 måned etter brukt på retningslinjenes punkt 6. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg