Gå til innhold

Om noen måneder skjer det igjen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er du værsjuk? :-) Vinteren har da sin sjarm den også, og å ta bilder i dårlig lys er en utfordring i seg selv. Men det er klart at jeg også ser fram til slutten av februar, når det for alvor går det mot lysere tider igjen.

Ikke akkurat værsjuk, men hverken polio eller kols liker seg særlig i kulda.

Dessuten ikke lett å holde varmen i rullestol som når man går.

Derfor tilbrakte jeg 17 vintre a' 5-6 mnd i året i tropisk klima i Goa i India.

Men da det ble fysisk vanskeligere å komme til stranda så holder jeg meg hjemme selv om det ikke blir så mye utendørs.

Roar

Lenke til kommentar

Er du værsjuk? :-) Vinteren har da sin sjarm den også, og å ta bilder i dårlig lys er en utfordring i seg selv. Men det er klart at jeg også ser fram til slutten av februar, når det for alvor går det mot lysere tider igjen.

Ikke akkurat værsjuk, men hverken polio eller kols liker seg særlig i kulda.

Dessuten ikke lett å holde varmen i rullestol som når man går.

Derfor tilbrakte jeg 17 vintre a' 5-6 mnd i året i tropisk klima i Goa i India.

Men da det ble fysisk vanskeligere å komme til stranda så holder jeg meg hjemme selv om det ikke blir så mye utendørs.

Roar

Da kommer det vel godt med å ha dype arkiver å dykke ned i. Jeg antar at mange av de bildene du presenterer krever ganske mye mekking fra din side, dette med tanke på hvor mye tid jeg selv har begynt å bruke bare i LR. :-)

Lenke til kommentar

Hei, Roar.

Om én måned fra i dag er det vintersolverv, og da går det igjen mot lysere og varmere tider.

Vinteren kan være en tung tid å komme gjennom, - ikke minst for mange av våre fugle- og dyrearter, og selv ble jeg lei av vinteren for mange år siden.

Bildene dine er en god påminnelse om hva vi har i vente om noen måneder.

Ettermiddagslyset bidrar til å gi bilde 1 en avslappet, behagelig stemning.

M v h

Albert.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...