Roar Kneppen Skrevet 20. november 2016 Del Skrevet 20. november 2016 Om noen måneder skjer det igjen Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar F. Skrevet 21. november 2016 Del Skrevet 21. november 2016 Er du værsjuk? :-) Vinteren har da sin sjarm den også, og å ta bilder i dårlig lys er en utfordring i seg selv. Men det er klart at jeg også ser fram til slutten av februar, når det for alvor går det mot lysere tider igjen. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 21. november 2016 Forfatter Del Skrevet 21. november 2016 Er du værsjuk? :-) Vinteren har da sin sjarm den også, og å ta bilder i dårlig lys er en utfordring i seg selv. Men det er klart at jeg også ser fram til slutten av februar, når det for alvor går det mot lysere tider igjen. Ikke akkurat værsjuk, men hverken polio eller kols liker seg særlig i kulda. Dessuten ikke lett å holde varmen i rullestol som når man går. Derfor tilbrakte jeg 17 vintre a' 5-6 mnd i året i tropisk klima i Goa i India. Men da det ble fysisk vanskeligere å komme til stranda så holder jeg meg hjemme selv om det ikke blir så mye utendørs. Roar Lenke til kommentar
Roar F. Skrevet 21. november 2016 Del Skrevet 21. november 2016 Er du værsjuk? :-) Vinteren har da sin sjarm den også, og å ta bilder i dårlig lys er en utfordring i seg selv. Men det er klart at jeg også ser fram til slutten av februar, når det for alvor går det mot lysere tider igjen. Ikke akkurat værsjuk, men hverken polio eller kols liker seg særlig i kulda.Dessuten ikke lett å holde varmen i rullestol som når man går. Derfor tilbrakte jeg 17 vintre a' 5-6 mnd i året i tropisk klima i Goa i India. Men da det ble fysisk vanskeligere å komme til stranda så holder jeg meg hjemme selv om det ikke blir så mye utendørs. Roar Da kommer det vel godt med å ha dype arkiver å dykke ned i. Jeg antar at mange av de bildene du presenterer krever ganske mye mekking fra din side, dette med tanke på hvor mye tid jeg selv har begynt å bruke bare i LR. :-) Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 21. november 2016 Del Skrevet 21. november 2016 Hei, Roar. Om én måned fra i dag er det vintersolverv, og da går det igjen mot lysere og varmere tider. Vinteren kan være en tung tid å komme gjennom, - ikke minst for mange av våre fugle- og dyrearter, og selv ble jeg lei av vinteren for mange år siden. Bildene dine er en god påminnelse om hva vi har i vente om noen måneder. Ettermiddagslyset bidrar til å gi bilde 1 en avslappet, behagelig stemning. M v h Albert. Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 21. november 2016 Del Skrevet 21. november 2016 Selv om det er mye støy i V2 foretrekker jeg den. Men bevares, originalen var god den også! Fint med sommerbilder mellom alle mørke høstbildene også. Og snart kommer vel snøen... Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Jimmyag Skrevet 21. november 2016 Del Skrevet 21. november 2016 Ja, dette er nostalgisk, skarp og fin bilde.☺ Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 21. november 2016 Del Skrevet 21. november 2016 Jeg nyter alle årstider og jeg er glad for at vi har denne variasjonen gjennom året. Jeg likte best den skarpe fine v1 jeg da. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 21. november 2016 Del Skrevet 21. november 2016 Flotte bilder begge to , jeg synes at de er kliss lik bildene du la ut den 15 oktober . Mvh Alec Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 22. november 2016 Forfatter Del Skrevet 22. november 2016 Flotte bilder begge to , jeg synes at de er kliss lik bildene du la ut den 15 oktober . Mvh Alec Du har rett. Jeg bladde meg ikke langt nok nedover da jeg sjekka. Sånn er det når man bruker 3 kritikk sider. Man går litt i surr. Roar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg