Gå til innhold

NFSU (sjelden)

Anbefalte innlegg

Okey.

Jeg har lest postene om hvordan man skal fikse på oppstart problemet i dette spillet. skifte regionale instillinger til English(Australia)

Detta funker dårlig hos meg. Det skjer ikke en dritt når jeg trykker på speed.exe

prøvde å cracke spillet, da fikk jeg opp loade greia til spillet også fikk jeg svar skjerm med bare musepekeren.

Ser ut som mange har dette problemet,noen som har noe som funker?

Er det ikke kommet noen fix til dette problemet?

Takk for oppmerksomheten!

Jeg vil spille!!!! :dribble:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

har du kjøpt spillte fra buttikken så kommer nok dette av at vi har fått svensk versjon, kjøpte det i dag og jeg fikk svensk versjon,

les dette: http://www.itpro.no/article.php?sid=4707&mode=nested&order=0

så får å få det til å virke må du vel velge svensk innpå regional innstillinger da,

men jeg skal værtfall ikke ha et svensk spill jeg skal få bytta det når dem får norske eller engelsk versjon.

Lenke til kommentar
Kjøp det stakkars spillet!

Thomas, dette sa du til meg også. Til din overraskelse:

VI HAR KJØPT SPILLET!

Det som skjer er at det er feilversjon gitt ut av EA i Norge, og da mener jeg hele Norge, slik at noen ikke får det til på PC'ene sine. Du ser det allerede i installasjonen, som er svensk. Alle kan gå til butikkene og bytte det uten problemer. Så igjen til deg Thomas, sjekk litt rundt deg før du bare slenger ut noe! :angry:

Lenke til kommentar

Jaja. Kjøpte spillet på Mandag, 01/12/2003.

Får det ikke til å fungere på PC'en min.

1 av 2 følgende ting skjer.

1: Jeg får feilmelding på speed.exe fila når jeg starter spillet.

2: Jeg har testa cracken, får å se om den fiksa noe. Da kommer jeg inn, ser en loade bar i ca. 2 sekunder, før alt blir svart. Men musepekeren er der og kan flyttes på.

Og nåde den fyren som kommer med forslag om regions innstillinger og forslag om å bytte spillet. :realmad:

Jeg har prøvd alt fra Australsk og USA til Svergie. Og ingenting fungerer.

Tror ikke jeg har svensk versjon, for jeg har ikke sett noen svensk tekst hvertfall.

Det fungerer på en annen PC her i huset, så det er ikke noe galt med CD'ene heller. :p

Lenke til kommentar

Er det virkelig noen som får spillet til å funke :roll: ......Å jeg vil veldig få vite om det går an å få takk i musikken på cd, som mp3??? :no:

Jeg er veldig :D:D for at jeg kjøpe det på PS2. Hvis det er så mye problemer med spillet på PC.

Endret av Smog125
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...